/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Øv hop til Expl. fra outlook
Fra : Qualiman
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 29-04-09 17:31

Er der en måde hvor man kan slå disse hop til explorer fra når man klikker på et link i outlook

Således at når man klikker på et link i en mail - så åbner den siden i explorer men den hopper ikke til expl. jeg er ved at få spat af at når man modtager en liste hvor man udvælger nogle links, så hoppe den over i explorer den kan vel for hulen finde ud af det selv uden at man skal sidde og se på det. Så kunne man til sidst selv gå over i expl. og se hvad man havde klikket på.

Hvis man hurtigt hopper tilbage til outlook - så er det som om den siger " nå det tror du! her er det mig der bestemmer " og hopper tilbage Øv

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-09 21:47

Har du sat outlook som standard? Det gør du i kontrolpanel, mail.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 06-05-09 11:05

Det er forsøgt - Hjælper desværre ikke