/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet explorer8-ccleaner
Fra : briani
Vist : 1116 gange
450 point
Dato : 29-04-09 16:57

Internet explorer 8 og Ccleaner
Efter installation af den nye Internet explorer 8 opstår følgende proplem

Jeg bruger Ccleaner hver gang jeg er færdig med at bruge min computer

Under indstilling har jeg sat den til at beholde diverse cookies som så ikke slettes
Så er jeg fri for at indtaste brugernavn og adganskode –foreksempel her på kandu

Men nu sker der det at hver gang jeg renser-så kommer der automatisk et vindue frem som sletter browserdata,det vindue er åbenbart noget der kommer fra den nye browser.

Det er MEGET TRÆLS

For efter en nedlukning af pc-skal jeg indtaste de forskellige brugernavne og adgangskoder igen.

Er der en indstilling i den nye browser som jeg kan slå fra?

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-09 17:09

Hent den nye cCleaner
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-09 17:09

Fixed bug with IE8 cookies.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-04-09 17:21

Hejsa Klaudi

Jeg har hentet den sidste nye version,og det er det samme

Det du skriver her "Fixed bug with IE8 cookies."

forstår jeg ikke hvad du mener

Brian

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-09 17:27

Det er hvad der er rettet i den nye version
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/changelog/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-09 17:38
Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-04-09 08:52

Nu har jeg næsten prøvet alt

der må da være en enkel metode til at undgå at den nye browser sletter alle mine brugernavne og adgangskoder når jeg slukker min pc.

det sker som sagt efter jeg har renset min pc med ccleaner-så kommer der et skilt op
"Vent mens browserdata slettes"
I cleaner har jeg netop gemt de cookies som jeg vil beholde

bruger jeg ikke ccleaner så er der ingen proplemer,det kan da bare ikke passe at browseren går ind og blander sig i det udmærkede program som ccleaner er.

Brian

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-04-09 09:06

Lyder mere som om det er IE8 end det er Ccleaner....

prøv lige i explorer >>funktioner >>indstillinger >>
på generalt siden, er der hak ved "slet browser data ved afslutning" ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-04-09 09:11

i Ccleaner >>indstillinger >>avanceret >>
fjern alle hak undtagen det sidste (gem alle indstillinger i en ini fil)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-04-09 09:30

Til Dk

Der er ingen hakker ved
slet browser data ved afslutning

Og det du skriver i instillinger i Ccleaner hjalp heller ikke desværre

Brian

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-04-09 10:05

underligt, for ccleaner har ikke noget der åbner i et nyt vindue
og denne "Vent mens browserdata slettes" er en IE ting

du kan da prøve at nul stille IE helt og aldeles ved at:

Klik på knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Avanceret, og klik derefter på Nulstil.
Marker afkrydsningsfeltet Slet personlige indstillinger, hvis du vil fjerne browserdata, søgemaskiner og acceleratorer, hjemmesider og InPrivate-filtreringsdata.
Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil indstillinger for Internet Explorer.
Klik på Luk og klik derefter på OK, når Internet Explorer er færdig med at gendanne indstillingerne.
Luk Internet Explorer.

Din ændringer aktiveres, næste gang du åbner Internet Explorer.

fjern de cookies du har valgt i Cc og indsæt dem igen efterhånden.. selvom det er træls

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-09 10:24

og så den simple

funktioner - internet indstillinger - generelt - sæt flue i slet browserdata ved afslutning - klik på slet - fjern flueben i formulardata

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-09 10:34

ps du kan selvfølgelig også vælge overhovedet ikke at have flueben under slet browserdata - men det bliver du nok ked af på et tidspunkt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-04-09 13:38

Stadigvæk ingen løsning

Har nulstillet det hele

det er det dumme vindue der kommer frem når jeg køre cleaner
"vent mens browserdata slettes"

Efterfølgende kan jeg godt gå ind på de sider som jeg har bedt om at huske min brugernavn og adgangskode.

Men når jeg slukker min pc og tænder igen,så skal jeg til at indtaste brugernavn og adgangskoder igen.

Så det må være en fejl i den nye browser

MVH
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-09 13:53

Citat
Så det må være en fejl i den nye browser
... eller en fejl 40 - prøv da at kigge den igennem !

hvis det var en fejl generelt ville jeg jo også se det i forbindelse med ccleaner - som du skriver - og det gør jeg ikke.

Hvis du lige kigger på hvad der slettes når browseren lukkes er problemet nok der

ellers afinstaller og geninstaller og vær opmærksom på hvad du siger jeg og ned til .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-09 14:18

Citat
vær opmærksom på hvad du siger jeg og ned til
... skulle selvfølgelig være hvad
du siger ja og nej til

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-04-09 17:05

Hej igen

jeg har geninstaleret og instaleret igen og igen men intet hjalp

Det vindue som dukker op-skriver sletter oversigt og data til tilføjelseprogrammer.

Det skal måske lige nævnes at mit styresystem er vista ultimate

Brian

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 450 point
Dato : 01-05-09 13:30

Prøv at hente sidste nye cCleaner, fra i dag:

Citat
- Fixed IE8 cookies deletion after reboot.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/changelog/

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 01-05-09 15:45

Så lykkes det

den nye version 2.19.900 løste mit proplem

"- Fixed IE8 cookies deletion after reboot"

Man må da sige at Ccleaner gør noget for at deres program kan køre uden proplemer

I forgårs kom der også en ny version-der var den ikke rettet

Så 1000 tak for svaret.også en stor tak til jer andre som forsøgte at hjælpe

MVH
Brian

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-05-09 15:51

Velbekommen, godt det virker nu

mvh klaudi