/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rulleskøjter side-by-side
Fra : viskinge
Vist : 2365 gange
100 point
Dato : 28-04-09 21:02

Nu har jeg ledt med lys og lygte efter side-by-side rulleskøjter, men kan ikke finde nogle forretninger der har dem, her i Aalborg området.
Alt er åbentbart in-linere i dag, hvis man spørger i forretningerne. Men kigger man på nettet, er der masser af side-by-side.
Jeg søgerikkelinks, men en fysisk butik, hvor man kan prøve dem, før man køber.
helst i Nordjylland.

MVH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-09 21:17
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-09 21:18

Vesterå er adressen

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-04-09 13:46

Har været der i dag.
De har 1 par, man kan vælge frit i mellem

Prisen er "kun" Kr. 1700,00

MVH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 14:57

Så var det måske alligvel en ide at prøve en online butik??

Denne skriver

http://www.skatepro.dk/da/?gclid=CLzq6L-VlpoCFYJM5QodPEaYOA

Husk at vi gratis sender en anden størrelse i rulleskøjter, sko og tøj hvis du ønsker det! Se også vore størrelsesguider der hjælper dig med at købe den rigtige størrelse (linkes fra produktsider).

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 02-05-09 20:27

I næste uge (3/5-9/5) har Føtex rulleskøjter med 3 hjul (2 baghjul og 1 forhjul) til de mindste, i størrelserne 28-31 eller 32-35, sort eller lyserød. 199.95 kr.
Set på s. 35 i deres reklame.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-07-09 22:14

viskinge... lykkedes det for dig at finde de rulleskøjter??

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-07-09 22:37

Næ, ikke endnu.

MVH