/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adgangskode kan ikke fjernes
Fra : love4all
Vist : 582 gange
23 point
Dato : 28-04-09 17:13

Hej
Jeg bruger WXP og kan ikke fjerne min adgangskode. Normalt gør man det jo via kontrolpanel og brugerkonti- Men den linie med fjern adgangskontrol er der ikke i min XP version. Hvordan slipper jeg så for adgangskode indtastning i opstarten ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-04-09 17:22

Så vidt jeg ved, skal du blot fjerne adgangskoden, så feltet er tomt. Og så gem

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-04-09 17:23

Altså i Brugerkonti .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-09 18:09

Hvis gæstekontoen, eller andre brugerkonti ud over din er aktivet, så skal du slette de andre konti og deaktivere gæstekontoen - så vil den starte starte direkte op i XP

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-04-09 20:03

Start op i fejlsikret tilstand og fjern den...

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 23 point
Dato : 28-04-09 23:06

I kontrolpanel - brugerkonti - lader du som om du vil lave ny adgangskode, men du askriver ikke noget i felterne og derefter gemmer du. Genstart og din adgangskode er væk.

Godkendelse af svar
Fra : love4all

Dato : 29-04-09 12:06

Tak for svaret granner01. Det svar var lige i øjet. Dog skal man skrive gammel kode i den rubrik, men så undlade at skrive noget i feltet med ny kode. Så tak for dit præcise svar.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-09 19:19

Selv tak og godt du forstod det på trods af stavefejl.