/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hentning af ringetone
Fra : ilgp
Vist : 583 gange
150 point
Dato : 28-04-09 13:38

Jeg har været på www.12send.dk og har hentet en ringetone til min Nokia 2760.
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme videre.Tlf er sat op til at modtage ringetonen og når jeg går ind under leveringsrapporter står der "venter" jeg v kan simphelthen ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre med det.Jeg har kun fundet den pågældende ringetone det ene sted.
Hjææælp? På forhånd tak,da jeg er optimistisk og tror på at det kan lade sig gøre.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 28-04-09 16:30

Måske du skal prøve at slukke og derefter tænde din telefon

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 28-04-09 17:13

Hej. Det har jeg prøvet.Hentede ringetonen både lørdag og søndag, men som skrevet ligger de bare indeunder leveringsrapporter. Gad vide om bestillingen ikke er modtaget,for der er heller ikke trukket de 7,50 kr hos Telmore som tonen koster.Har skrevet til Telmore som mener at tlf. er opsat korrekkt.
Har du andre bud på hvad jeg kan prøve?
Mvh ilgp