/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis Webhosting?
Fra : Squarna
Vist : 622 gange
80 point
Dato : 28-04-09 01:36

Hej derude

Kan det virkelig passe at man 100% gratis kan oprette et domæne på følgende sider?

Subdomæne lyder meget realistisk, men gratis "hoveddomæne" virker mærkeligt...

Kan ikke helt gennemskue det, da jeg ikke er verdensmester i engelsk.
Lidt hjælp :)

S

http://www.orgfree.com/ http://www.freewebhostingarea.com/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-09 02:11

Jeg kender ikke omtalte webhotel, men her kan du med 100% garanti få et gratis webhotel bare du har det domænenavn eller køber et http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100

Jeg bruger selv det webhote.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-09 03:01

Der ligger en hund begravet hos org.free.com, som normalt er er der jo ingen der i sidste ende der vil arbejde helt gratis for andre, det giver ikke brød på bordet.

Udpluk af terms of use
"New users get a no ads trial. After trial, each page will have some ads automatically inserted into it. You may not remove, resize so as to render invisible or unreadable, or otherwise block any of the ads that FreeWebHostingArea.com inserts onto your web pages"

På dansk...... der bliver i den gratis prøveversion indsat reklamer på siden som man ikke må fjerne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-04-09 03:06

EFTER PRØVE PERIODEN ad bad bussemans, ikke godt,tænk sig at reklamerer for noget man ikke står inde for.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 80 point
Dato : 28-04-09 05:21

Nå, ikke helt rigtigt oversat

Den første prøvetid er der ingen reklamer, vil man derefter have det gratis kommer der reklamer på hjemmesiden som man ikke må fjerne, hvis brok over det så kontakt firmaet......og det stensikkert for at så skal man ryste op med $

Godt nok er der plads til en ftp-server, men den er kun gratis indtil trafikken når 5 gb om dagen, nogle webhoteller lukker så kort og god hjemmesiden ned uden forudgående varsel.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-04-09 05:31

bentjuul løsning har jeg prøvet for et par år siden i en uges tid og blev så glad for at jeg derefter gik jeg over til
Basis Medium hotel og er yderst tilfreds,der har jeg erbimax.dk,er så småt begyndt at rode med siden igen efter en pause på et år dovenskaben længe leve,Basis
Small er Billigt 10.000 MB,11,25 og 45kr i domæne afgift om året og fri trafik.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-04-09 05:37

Det.

Har også et på one.com til 23,75(10.000 MB) om måneden plus 45,- domæne afgift om året og fri trafik.
http://www.one.com/da/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-04-09 05:45

Basis
Small er Billigt 10.000 MB,11,25 om måneden og 45kr i domæne afgift om året

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-04-09 07:48

Jeg kan ikke se nogen steder at der står man får et domain gratis, kun gratis hosting og det er der ikke noget underligt det er der mange der tilbyder, selv undertegnet.

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 29-04-09 00:35

Tak for svaret LuffeA.