/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ikea
Fra : Dahab
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 27-04-09 22:22

Hej

Ikea havde på et tidspunkt en side hvor man kunne se hvornår der var mange mennesker i deres varehus, så man kunne planlægge at handle ind på tidspunkter hvor der ikke var så mange.

Er der nogen der har et link til den side ?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-04-09 22:31

Det er Ikea i Gentofte jeg skal bruge

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-09 23:05

Det findes efter min bedste overbevisning ikke.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-09 23:19

Jeg har forøvrigt arbejdet i IKEA - Det er som alle andre butikker, der er tralvt i weekenderne om eftermiddagen m.m.

Tidlig morgen er det til at gå i fred.

Folk har jo gerne fri på samme tid så på de tidspunkter er der mange mennesker, man kan ikke sige at Lørdag kl 10 eller Torsdag kl 18 er gode for på de tidspunkter er det klart der er mange mennesker.

Så svaret må være hverdage fra 10-11 der er ikke så mange.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-09 03:10

Det kan også blive FOR kedeligt hvis man er alene sammen med personalet.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-09 07:37

Jeg fandt den side du har søgt, på Ikea Århus nederst på siden

Jeg kan ikke se den på Gentoftesiden

http://www.ikea.com/dk/da/store/aahus

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 28-04-09 09:22

De har fået selvskannere på næsten alle kørækkerne, så nu går det noget hurtigere at komme igennem.

Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 28-04-09 11:15

Tak for svaret HelleBirgitte.

Det er præcis den jeg leder efter, dog i Gentofte versionen, men nu har jeg noget at gå ud fra.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-04-09 11:17

Selv tak