/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
lille pik og jomfru
Fra : hamdengule
Vist : 1285 gange
20 point
Dato : 27-04-09 21:16

hej jeg er en dreng på 15 år, og er stadig jomfru.
jeg har ikke problemer med piger så længe de ikke skal se min pik, for er så pinlig over at den ikke er støre, selv når jeg er i bad i skolen plejer jeg at gå sidst i bad for at de andre ikke skal se den. har du nogle gode øvelser jeg kan gøre, uden at skal købe noget for det, er for pinligt hvis mor og far er hjemme når jeg modtager den.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-04-09 21:23

Tag du det bare helt roligt, de fleste i din alder tror deres er mindre end andres. Der wer tid at løbe på endnu, det kan nå at ændre sig til det bedre når du bliver ældre.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-09 21:49

Bare hiv dig selv i sjoveren til den bliver større.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-09 21:59

Der findes altså ikke noget vidundermiddel eller andet, der kan få sjoveren til at vokse.

Så du bliver sgu nok nødt til at acceptere den størrelse den nu har....og du er ikke alene om at tro, den er for lille. Og så er den sikkert helt som den skal være alligevel

Og du er 15 år, det er jo ikke engang sikkert den er færdig med at vokse endnu

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-09 05:10

Har Du helt overstået puberten ?

Allerede her hvor Du gemmer Dig når de andre tager bad knækker filmen, det må Du se at komme over, ellers vil det forfølge Dig i mange år.
Jeg havde en kammerat der som 14-årig også gemte sig når vi skulle i bad, dem der havde set den sagde også at den var lille, men han blev ikke drillet på nogen måde, nogle år senere mødte jeg ham på gaden med en pige i hånden, de så ud til at have det lykkeligt.

Voksne mænds "normale størrelse" ynglekæp kan faktisk blive mindre indimellem, selv når den ikke har været erigeret, og det kommer ikke nødvendigvis af et iskoldt bad.

Muligvis er der piger der seriøst foretrækker en stor, men for begge køn gælder det fantasier.

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 28-04-09 09:19

Du har desværre ikke en chance. Pigerne vil helst se noget i retning af:

http://www.mikkelc.dk/flagstang.jpg

Bad luck.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-09 09:53

Hellere en lille og vågen end en stor og doven......

Når Du kommer i gang med en pige så lad være med at spørge om størrelsen, både før, under og efter, i bedste fald får Du bare et tomt smil, og der er altså meget andet end størrelsen der bestemmer om I begge skal få noget ud af det.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-07-09 16:45

Som nogen siger: Så er det ikke størrelsen, men gørelsen

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 25-07-09 23:40

Hvad taler vi så om lad os få tal på bordet ? Så kan man bedre bedømme.