/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wii...!
Fra : Thylle
Vist : 627 gange
90 point
Dato : 27-04-09 18:36

Nu har jeg købt en nintendo Wii...! Over nettet, det viste sig så at det var en UK version, så er spg. så... Er der forskel på den og så den man kan købe i Danmark.. Der medfølger en omformer fra UK stik til DK stik, men er det det eneste..?

Kim

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 27-04-09 20:50

Du skal nok regne med at der ikke er installeret dansk på Wii`en, det koster ekstra hvis man skal købe det.

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 90 point
Dato : 27-04-09 22:18

Vi har selv købt en Wii i Fona (her i DK) - en UK med omformer - ved ikke om der er forskel, men fik at vide i butikken at menu var på engelsk uanset om det var en rigtig "dansk" eller UK.

Det har ikke givet problemer indtil videre.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 27-04-09 23:08

Findes der dansk til en Wii..?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 28-04-09 08:08

Ikke ifølge Fona-medarbejderen, men det kan selvfølgelig være et salgstrick ....det er nu sjovt at spille uanset dansk eller engelsk tekst

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-05-09 11:18

Citat
Der medfølger en omformer fra UK stik til DK stik, men er det det eneste..?

ja

Godkendelse af svar
Fra : Thylle

Dato : 17-05-09 08:59

Tak for svaret ampere.