/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
e cigaret
Fra : saci
Vist : 622 gange
200 point
Dato : 27-04-09 17:10

Hej er der nogen der har prøvet E cigaret, og virker den?. Og kan man købe den i Danmark. Mangler tlf nummer til et firma i Danmark.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 27-04-09 17:17

her er flere muligheder

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK277DK277&q=E+cigaret

har ikke selv prøvet og kender heller ingen der har - blot link til hvor du kan få fat på dem

pøj pøj

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-04-09 17:21

Hej.
De har den på tilbud i Super Bedst i denne uge. ....495 kr.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-04-09 17:40

Hej hvorfor ryge den når den skader mere end en alm smøg????

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-12036391.html?ss

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 27-04-09 17:53

Steffen15
Ifølge dit link: Eksperten siger, at der er nikotin i e-cigaretten, hvilket der også er i alm. cigaretter. Eksperten indrømmer samtidig, at der er 4000 tilsætningsstoffer i alm. cigaretter, men at der ikke har været undersøgelser, som skal klarlægge om e-cigaretten indeholder andet en nikotin.

Saci: Jeg har heller ikke erfaring med e-cigaretten, men vil købe en i nærmeste fremtid. Og ja, den kan købes i Danmark, men du skal være opmærksom på, at der er forskel på kvaliteten.
Jeg fandt for nogle dage siden et godt mærke til rimelig pris, men kan ikke huske hvor jeg fandt den

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 27-04-09 18:00

Fandt lige denne hjemmeside: http://www.nycigaret.dk/shop/frontpage.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-09 19:17

jeg både kender og bruger og kan sige god for denne:
http://intellicig.com/

det er kvalitet og den giver godt

video om den her
http://www.intellicig.com/vital-videos-z-26.html?zenid=esnhuevrq1vio47gbnvlklmkt5

nycigaret ville jeg ikke anbefale nogen !!!!!!

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 27-04-09 19:30

Miritdk
Hvor i Danmark kan den købes og hvad koster den + kan nye refiller købes i alle byer?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 27-04-09 19:32

meritdk - der er forskellige typer og prisklasser! hvilken af dem har du købt?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-09 22:26

Citat
Hvor i Danmark kan den købes og hvad koster den + kan nye refiller købes i alle byer?

mig bekendt kan den ikke købes i dk jeg køber via linket jeg lagde og deres leveringstid er ganske kort

Citat
meritdk - der er forskellige typer og prisklasser! hvilken af dem har du købt?

regular/low - den har rigelig effekt og smag

du kan for i øvrigt købe en flaske flydende og tomme hylstre - det er billigere i længden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-04-09 22:42

Citat
mig bekendt kan den ikke købes i dk jeg køber via linket jeg lagde og deres leveringstid er ganske kort

SUPER BEDST I DENNE UGE

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 27-04-09 23:42

måske er jeg tungnem, men jeg kan ikke finde noget der hedder "regular/low". Jeg kan kun finde nogen der hedder Evolution til forskellige priser, men der står det samme uanset pris, Jeg er forvirret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-09 00:05

haha jamen det ER EVOlution - regular/low er styrken - den finder du under dropdown menuen

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 28-04-09 00:58

Men problemet er, at jeg har gennemgået menuen flere gange og kan simpelthen ikke noget sted der står regular/low

Kommentar
Fra : miritdk