/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
lejebolig.dk
Fra : louisenoes
Vist : 444 gange
40 point
Dato : 27-04-09 13:33

hej vi står og skal være ude af vores lejliged her inden for to uger, og vores bruger på lejebolig udløb igår ! :( og vi har fundet en vi godt vil have, er der en sød sjæl der ude der kunne tænke sig at tjekke et sag nr for mig, og får fat i nr eller mail til lejer.

louiseNoesgaard@live.dk

hvis i vil hjælpe :)

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 27-04-09 13:59

Jeg tror du må forklare lidt nærmere om hvad du mener

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-09 14:02

Der er sikkert flere søde sjæle her på Kandu....

Om nogle af dem så har betalt det du åbenbart ikke vil er så mere tvivlsomt....

Så mit råd...

FORNY dit medlemsskab når nu det er så vigtigt....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-04-09 14:37

hmm..
Jeg har en på boligportal, og jeg vil da ikke "dele" den med andre.

Hvis du betaler, er du jo på med det samme. Så kan ikke lige se, hvorfor du ikke bare betaler, finder dine oplysninger, og ringer til den udlejer.
14. dage er da ellers også en kort opsigelse.
Har du ikke en kontrakt?