/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fra youtube til dvd
Fra : janni_s
Vist : 1471 gange
49 point
Dato : 27-04-09 11:11

Hvordan henter jeg film fra youtube og får dem i en format jeg kan afspille på min dvd afspiller? hvad er fremgangsmåden, og hvilke programmer skal jeg bruge?

Jeg har desværre ikke flere point

På forhånd tak

Janni_s

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-09 11:13

Du kan hente med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 27-04-09 11:24

Når jeg så har downloaded en film så kommer den i FLV format. hvilken format er det jeg skal have den i for at de kan afspilles på min dvd afspiller? er det AVI?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-04-09 11:34

jeg bruger denne
http://www.vdownloader.es/download.html
hent og install
sæt adr på det du hente fra Youtube ind i adressefeltet i vdownloader
og vælg hvilket format du vil gemme i (MPEG)
det er rigtig nem

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 27-04-09 11:35

og mpeg kan jeg brænde ud på dvd?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-09 11:36

youtube downloader programmet er nu også rigtigt nemt

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-04-09 11:38

og mpeg kan jeg brænde ud på dvd?
Ja det kan du
jeg er sikker på, at du også kan bruge Nordsted1 forslag

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 49 point
Dato : 27-04-09 12:27

Hvis din dvd afspiller kan afspille mpeg, så brug forslaget fra Nordsted1 den kan omdanne flv til mpeg og andre formater.
Hvis du vil hente/gemme dine Youtube film i HQ format, så er det ikke flv men mpeg-4 og så skal du bruge andre værktøjer, for eksempel Super, skal jeg finde en lang tråd hvor jeg hjalp en bruger med at brænde en rigtig vob dvd, vi bruge YoutubeDownloader til at hente filmen og Super til at omdanne til vob, endelig brugte vi Nero vission til at brænde dvd

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-04-09 14:43

så skal du bare konvertere filen.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 27-04-09 15:53

Prøv at gå ind på youtube og find den film du ønsker som FLV. Når du har fundet den, så gå op i internet adresselinien og skriv "kick" foran y'et i youtube.
Altså, står din film som f.eks www.youtube123.com så skal du ændre det til www.kickyoutube123.com.
Så kommer der en ny side op hvor det er muligt at downloade i forskellige formater, og her vælger du blot FLV.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 02:14

MP4/ mpeg-4 er den bedste kvalitet og med stereo lyd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 02:17

Og du kan bruge Super til at omdanne: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm
Super er super og gratis

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 06-07-09 20:18

Tak for svaret o.v.n..