/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
kan ikke se film på tv-out
Fra : sredna2210
Vist : 478 gange
30 point
Dato : 05-04-03 22:39

Hej
Jeg har et grafikkort:
Point of View GeForce4 Ti4200-8X TV-Out + DVI 120mb

Det funger fint på min celeron2.1 m. win 2000
...bortset fra tv-out.
Jeg kan nemt se almindelig skrivebord + internetsider o.lig. ,men når jeg vil se en film er det bare SORT der hvor filmen skulle vises.

Jeg har prøvet med driverne på den cd jeg fik med i købet, men også den nyeste driver fra nVIDIA's hjemmeside....men det virker ikke....hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke????
hilsen
Anders

Accepteret svar
Fra : ZeroXP

Modtaget 40 point
Dato : 05-04-03 22:54

Davz sredna2210

det har noget at gøre med hvilken af skærmene (pc-skærm og tv), du vælger som primær skærm. Men pas på ikke at lave noget l..., for så skal du sidde og rette det, via tv-skærmen (bad expirience). Desuden er TV-out kvaliteten på POV's kort vist pæn dårlig. Mit er i hvert fald, og jeg har læst det samme flere steder.

Godkendelse af svar
Fra : sredna2210

Dato : 06-04-03 00:08

Jep det var det ...fandt faktisk også selv ud af det til sidst...men tak skal du have.

Jeg ved ikke med det der tv-out. Har ikke set så meget andet, men vil da gerne høre andre meninger om tv-out-kvalitet og POV.
hygge
Anders

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 06-04-03 11:45

hhhmmm.....Hvis jeg ville vide mere om tv-out skulle jeg nok ikke lukke spørgsmålet.....
Anders