/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Min hund har spist en knallert
Fra : Flash77
Vist : 880 gange
150 point
Dato : 26-04-09 20:45

Min hund har lige spist min nabos knallert. Jeg kan høre den stadigvæk går i tomgang inde i hundens mave. Er der nogen måde jeg kan få den til at stoppe, eller er jeg nød til at vente på den løber tør for benzin?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-04-09 20:46

Vent til den løber tør

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 26-04-09 20:50

stik en pind op i røven,,og stop baghjulet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-09 21:03

Sæt en tændstik til "udstødningen" så er den skid slået.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 26-04-09 21:11

Giv den afførings-piller - Hellere for mange end for lidt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-04-09 21:24

Amerikansk olie kan ikke anbefales da den vil
reagere med to-takts olien.
Resultatet blir noget lignende raketbrændsle.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 27-04-09 22:10

På et tidspunkt kommer knalle til at lide af metalttræthed.

Til den tid er det nemt at "lufte" den ud

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-04-09 10:16

Ja,.. stop straks med at give hunden vand,.. (det har knallerten ikke godt af)
giv den benzin i stedet,... afh. af knallert mærke,..
hvad er det for en knallert, ?
er det en veteran,.. ?
er den noget værd,.. (knallerten)

giv hunden noget ordentlig foder,.. ellers spiser den bare flere knallerter,
det har den ikke godt af i længden,..

vær ikke nervøs for den knallert den allerede har slugt,.. den kommer ud på "naturlig" vis

ang. naboen,.. kan du ikke forhandle om et evt. erstatningsbeløb, ?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 28-04-09 12:08

Ja det er kun godt det var en knallert og ikke en cykkel den har spist.
( problemet er bremse barkerne )
Har jeg hørt fra pålidelig kilde. men det var en chow chow ved ikke lige hvad din er

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-04-09 20:40

Citat
ang. naboen,.. kan du ikke forhandle om et evt. erstatningsbeløb, ?

Det lyder som en god plan - hvor meget synes du jeg skal gå efter at få i erstatning?

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 28-04-09 21:25

Jeg anbefaler at du straks vænner din hund af med at spise knallerter, det ender med den vil ha mere og mere, så pludselig har den spist naboens bil, og så der dømt ballade!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-04-09 22:06

Den har allerede spist 3 af hans biler, men han har ikke opdaget hvor de er blevet af endnu...

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 24-05-09 12:25

Tak for svaret Nordsted1.