/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bluetooth
Fra : johnadler01
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 26-04-09 09:17

er der nogen herinde der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få lagt min nyindkøbte bluetooth ind på mobilen som er en nokia 6103 den skulle være beregnet til min mobil, har installations manualen,men,men den vil ikke modtage den.

john

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-04-09 09:29

Din nyindkøbte bluetooth....

Hvilken dims har Du købt ??

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 26-04-09 10:00

Bluetooth Headset Wireless Universal

den skulle hedde sådan er købt på qxl

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-04-09 10:07

Normal fremgangsmåde:
Tænd for headsettet, sæt mobilen til at lede efter bluetooth-enheder, når den har fundet headsettet skal der tastes en medfølgende kode for at "parre" de to dele.

Er det gennemført ??

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 26-04-09 10:09

Det har jeg prøver men den kunne ikke finde enheden

John

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-04-09 11:35

Citat
2. Turn on the headset:
Press the on / talk button on the headset (there is a telephone logo on the button) for 5 seconds, then the status of the blue light on the headset becomes flashing, continue pressing another 5 seconds until it totally on, now the headset is ready to be connected to the Bluetooth device.

3. Connect:
Turn on the Bluetooth function on your Bluetooth device (mobile phone...) and search the matching device, select G688 for matching, and enter matching password "0000", the blue light on the headset will flash, choose G688 for connection from the list of the Bluetooth match in your mobile phone, then you will hear a sound “di” from the headset and it shows the connection is successfully.

Kilde:
http://www.ebest24.com/en/new-bluetooth-headset-wireless-universal-1450.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 26-04-09 11:39

Hej jeg har efter nok 20 gange forsøgt at søge efter enhed, den 21 gang lykkedes det, er dermed lagt
tak for hjælp

John