/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Cykel anhænger
Fra : takker
Vist : 1129 gange
50 point
Dato : 26-04-09 08:03

Hej!

Jeg har brug for en cykel anhæger til bilen, der skal være plads til 3/4 cykler.

Den skal, være billig og nem at bruge.

Jeg har anhænger krog på bilen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-04-09 08:15

Køb en brugt

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp

De bliver jo ikke som sådan slidt

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 26-04-09 14:13

Citat
Jeg har brug for en cykel anhæger til bilen, der skal være plads til 3/4 cykler.

Ja man kan komme ud for mange små pudsigheder.
En cykel anhænger er til en cykel, men hvis du kun skal have 3/4 af en cykel kan den vel være i lommen.
Hvad er det for en fjerdedel af cyklen du lader blive hjemme ?
Og nu foreslår Nordsted dig en mobil tlf. Ja det er fårår og man risikere at få solstik.
Fortsat god weegend.
Højris

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-04-09 15:48

Tror ikke det er lovlig med cykel anhænger bag bilen. Du kan købe den mindste bil anhænger. Så får du plads til en 3/4 cykel. Men du kan vel bare købe et cykel stativ til at fæste på trailer krogen.Der er det fint plads til 3/4 cykel og måske også 2 cykler.
alimak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-09 08:33

Under reklamerne for mobiltelefoner, var der igår en del cykelanhængere til salg.... nu er siden åbenbart ændret, men prøv i søgefeltet at skrive - cykelstativ- så kommer de vel frem igen?