/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke fr. Uro Flottenheimer
Fra : molokyle
Vist : 842 gange
200 point
Dato : 25-04-09 17:16

Endnu én, som ik' ka' kend' forskel på tallene 34 og 43 ??? :

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=122135

Husk at rette din profil ...søde

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-09 17:32

Hva' så molo har du et stævne med frk. uro Flottenheimer på kandu i dag

Nu har hun heller ikke været på kandu siden 03.02.08

I profilen står der 38 år

Så jeg forstår ikke hvorfor du skriver

Citat
Endnu én, som ik' ka' kend' forskel på tallene 34 og 43 ???

Men det ved du sikkert selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-09 17:42

ans(-wer) -> Du behøver ik' at forstå noget som helst

URO -> Jeg glemte næsten, at du selvfølgelig også ska' ha' en lille fødselsdagssang:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-04-09 18:50

- har der været generalprøve i Fælledparken???

God søndag...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-09 19:27

Ja da Stouenberg - var det ikke dig vi kørte hjem i en trillebør.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-09 20:35

Citat
ans(-wer) -> Du behøver ik' at forstå noget som helst

Bare du selv forstår forskellen på om der står 39 og ikke 34

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-09 08:19

ans -> Jeg har endnu ikke mødt den kvinde, som ikke lyver om sin alder

Stouenberg -> Der blev stor festivas, men ikke i fælledparken.

uro -> Tak for en dejlig fest
Det var bare så hyggeligt at hilse på de mange gamle illegale kombatanter, som jeg ikke havde set i årevis.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-09 18:33

Min kone lyver ikke om sin alder - men hun gentager sig selv hvert år........ 29 år.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-09 19:05

Eyvind -> Korrekt !

...uro HAR nu også idag lovet; at rette til den korrekte alder = 29 år
...i morgen ...eller i over-morgen ..næste år ..eller noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-09 19:07

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-09 22:33

Fr. Uro Flottenheimer har informeret mig, at hun glimrer med sit fravær grundet computerproblemer.

Jeg gætter på; at jeg er tvangsindlagt til at få rettet op på 'sagerne' en af de førstkommende dage !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : uro

Modtaget 200 point
Dato : 13-05-09 11:36

Tusinde tak for de morsomme ord, dem har molo jo mange af.
Tiden går og yngre bliver man jo ikke, så det er lidt svært at huske det hele og alder er jo underordnet...... bare vi har det godt og det har jeg. Jeg havde en fantastisk fødselsdag.
Tusinde tak for at give mig en dejlig dag og for points.
Håber snart at vi ses, du er altid velkommen i kolonien......underholdningen fejler ikke noget trods alder.
Kærligst uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-09 14:59

Roger ..over ..and out

CU?...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-09 15:00

Tak for svaret uro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 15-05-09 10:15

Tja....... det tog nogen tid og lidt hjælp fra dig at finde ud af hvordan det nu virkede det der kandu, jeg havde jo gjemt alt om det,.................men nu i en alder af 43 er hukommelsen frisket op.
Felix kommer i Kristi himmelfarts ferien så jeg kunne godt finde på at kigge forbi dig, men så giver jeg lyd via mobilen. Jeg er godt klar over at du nok skal på arbejde fradag og lørdag.......

Tusinde tanker og et par kys uro