/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Download Program
Fra : Surf
Vist : 409 gange
30 point
Dato : 05-04-03 18:54

jeg skal til at dl en fil på 45 mb og der ståret at det tar 1 t 30 m for at dl den og når den dl fillen ryge den ned på 9-10 kb/sek

så jeg har brug for et dl program der kan meget hurtiger dl end normal kan i forslå nogen gode programmer her

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-04-03 19:02

du kan jo ikke hente hurtiger end den der vil af med filen kan give dig
men du kunne måske lære lidt her
http://www.regedit.com

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 05-04-03 19:07

prøv http://www.speedbit.com/DAPDL.asp? Download Accelerator Plus den skulle gøre dine downloads hurtiger

MVH Jens

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 05-04-03 19:19

jeg bruger selv et program der hedder flashget. Dette program fungerer lidt ligesom winmx idet den splitter filen op i flere dele (hvor mange bestemmer du selv) og dl dem hver for sig. Dette er selvfølgelig et program der er godt hvis siden du dl fra kun giver en bestemt båndbredde til hver dl. Hvis det er din egen hastighed der er problemet er et af de andre programmer bedre...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-04-03 19:20

technet -->

hvad fanden har det med mit donwload problem at gøre nu du da langt ude med det her

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-04-03 20:57

hov hov Surf snak ordentlig. Husk du betaler ikke noget for den service du får. Du er fremover blacklistet hos mig.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 06-04-03 11:43

surf>>
dette er kun et eks. på hvad du kan gøre i regedit.
http://www.winguides.com/registry/display.php/30/

og der er meget mere end du lige tror, men som als skriver hvis du ikke engang gider at kigge på det så siger jeg
I don´t care for jeg ved tilfædigvis hvad jeg taler om for hvad tror du jeg har som levevej ?
og det tror jeg aldrig du kommer til med den holdning du har

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-04-03 15:04

Til technet

okay jeg ser hvad du mener du må mange gange undskylder for det jeg skrev til dig før. men jeg kan ikke bruge den. fordi jeg har xå og ikke 95 98 eller me på min computer

Kommentar
Fra : technet

Dato : 07-04-03 02:43

okey surf
jeg prøver bare at lære dig noget for hvis man får alt forærende så lære man jo ikke
men nu skal du ikke tro at når der bare står win98/me så det ikke virker med win xp

men hvis du vil lære lidt om den regdatabase så spare du en masse bøvl og ballade med din pcér for det er sg der tingene skal stilles for næsten alt på din pcér

prøv så lige at se dette link
http://www.cablenut.com
og læs fordi de skriver at 2k og xp er ens
............................................
http://www.winguides.com selvfølgelig
----------------------------------

hehe så skal du bare vente til at du får win2003-4-5 for det er vi igang med

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål