/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kortlæser vil ikke vise billed
Fra : lokemis
Vist : 487 gange
15 point
Dato : 24-04-09 20:58

Når jeg tilslutter læseren med en memory pro stick pro duo isat, kommer der flg.besked op:

"Softwaren har ikke bestået testen tll kontrol af kompatibiliteten med Windows XP (jeg har Windows XP) der kræves for at produktet kan bære Windows logoet. Microsoft anbefaler, at du afbryder installationen" .

På Experts (hvor jeg købte kortlæseren) computer, var der ingen problemer, billederne kom flot op, men derhjemme er det som beskrevet ovenfor.

Hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-09 21:10

Du fortsætter på trods af advarslen, den er eller var almindelig for meget hardware og den er absolut uden betydning, installer din hardware så virker kortlæseren

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-09 21:10

Du fortsætter bare indstallationen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-09 21:11

Experts folk har sikkert slet ikke regne med at du ville stoppe når beskeden kom, det samme blev vist hos dem, den første gang de tilsluttede kortlæseren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-09 22:01

Du kan sansynligvis bare sætte USB kortlæseren ind i stikket, og den installerer sig selv.
Ps. Jeg ignorerer også disse beskeder, på min XP.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-04-09 07:49

Som alle de andre, vil jeg også forslå, at du forsætter installationen.

Hvis jeg skulle rette mig efter, hvad MS gerne ville have mig til at gøre, så ville jeg have rigeligt plads på min harddisk.
Så MS gør mange krumspring for at du skal blive en super ren MS bruger. For MS bryder sig ikke om konkurrance fra produkter der er lige så gode som deres egne.

SÅ PÅ'EN IGEN - og kør så helt igennem!!!!!!

Kommentar
Fra : lokemis

Dato : 25-04-09 22:37

Kære venner.

MANGE tak. Nu kører det. Set i bakspejlet var min fejl måske, at jeg satte kortlæseren til PC'en med Memory Stick Pro Duo i. Jeg kunne ikke komme videre. Microsoft blev ved med sine trusler. Efter jeg havde læst jeres råd, satte jeg kortlæseren til uden MSPD, og fik så besked om, at der blev installeret ny hardware. Herefter satte jeg MSPD i læseren, og det VIRKEDE.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-04-09 22:53

Godt du fik det til at virke husk nu at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-09 08:44

Ak ja, Microsofts veje er uransagelige!

Kommentar
Fra : Eyvind