/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
kat
Fra : smurfy
Vist : 969 gange
200 point
Dato : 24-04-09 11:03

hej min mor og jeg overvejer at få en kat..
så jeg ville gerne høre om der er nogle der kender nogle steder man kan købe katte udstyr som kradse træ og sådan...
håber at der er nogle der vil svare
kh: lille smurfy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-09 11:21

det kan I købe i enhvert dyrehandel - og en del kan i såmænd selv lave

Kommentar
Fra : smurfy

Dato : 24-04-09 11:23

ok takker

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-04-09 11:37
Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-04-09 12:12

Mange store supermarkeder/varehuse har dem også. fx bilka.
Det er bare væsentligt billigere her end hos dyrehandler.

Men køb også en bog om kattens rygt og pleje. Det er guld veje for førstegangs katteejere.

Accepteret svar
Fra : egjegj

Modtaget 200 point
Dato : 24-04-09 12:29

køb en rest gulvtæppe på størrelse med en måtte, rul den hårdt sammen og bind den! vis katten at den ka rulle så skal du se hvor hurtigt det bliver til et rigtigt farligt vildt dyr der skal fanges og krasses. God fornøjelse til dig og katten

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-04-09 12:54

www.dba.dk
prøve den også

Kommentar
Fra : smurfy

Dato : 24-04-09 12:57

tak alle sammen

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 24-04-09 17:53

www.zooplus.co.uk - de har både tysk og eng site og så tjek lige valuta kursen begge steder for at sparer mest og evt. hvis i er flere katte venner så bestil sammen..

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 24-04-09 18:21

nyd tiden inden i får den,bagefter er det for sent så stinker hele huset af kattepis ((

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-04-09 15:22
Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 26-04-09 18:28

Citat
nyd tiden inden i får den,bagefter er det for sent så stinker hele huset af kattepis [Misfornøjet] ((

Hva skal det betyde? Du har vist ikk forstand på hva det vil sige at have kat og hva der med følger..

Godkendelse af svar
Fra : smurfy

Dato : 26-05-09 12:29

Tak for svaret egjegj. det vil jeg gøre