/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kopering-Iso
Fra : Toby14dk
Vist : 676 gange
89 point
Dato : 05-04-03 18:06

Hey jeg sidder her og prøver at eksperimentere med at lave iso'er Så mit første spørgsmål er:

1. Er det muligt at oprette en iso fil med NERO?? For så vidt jeg kan se kan kan man kun brænd en iso der allerede ligge på ens HD. Men jeg er vil gerne have et program der kan lave en Iso som jeg så kan brænde!!! På forhånd tak..

Hilsen Toby.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 05-04-03 23:14

Hejsa

Jeg ved ikke om Nero kan lave en iso fil.. men jeg ved at winoncd og at programmet alcohol 120 % kan lave det du søger.. hente det på http://www.alcohol-software.com/

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 05-04-03 23:21

jeg har selv brugt nero, dog er det noget tid siden, men jeg er sikker på at den kanlave en iso fil, og at du vælger hvilken form for fil du vil lave når programmet starter.

Accepteret svar
Fra : Kris

Modtaget 89 point
Dato : 06-04-03 01:28

Jeg bruger et program der hedder winiso, det fungerer og er godt til at lave iso´er. Du kan hente det her:
http://www.winiso.com/
Derefter kan du bare gå ind i Nero->filer->brænde image

Jeg tror ikke man kan lave en iso i Nero, men er ikke 100% sikker.

Vh.
Kris

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 10-04-03 21:43

Men kan det der alcohol eller winiso så lave game iso'er??

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 10-04-03 22:06

Ja det kan lave iso af næsten hvad som helst.. man vælger hvilken slagt disk man ripper fra FX. safedisk 2.. jeg kan ikke lige huske hvordan man se hvilken slagts disk det er.. så jeg vender lige tilbage

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 08-03-04 16:52

Tak for svaret Kris.