/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Problemer i Hotmail
Fra : jazzin
Vist : 578 gange
55 point
Dato : 23-04-09 16:33

Jeg bruger Hotmail på min laptop. Men når jeg skriver, oplever jeg meget ofte det irriterende,
at tekst i en linie pludselig hopper op i en anden linie oven over. Det gør det næsten umuligt
at skrive en længere tekst, fordi jeg hele tiden skal flytte nogle ord tilbage til den sidst skrevne linie.
Er der nogen, der kender problemet og evt. ved, hvad man kan gøre!?
Tak
Jazzin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-09 17:02

Jeg følger lige med....................det gør min Zepto også.
Jeg troede det var mig som trykkede på nogle taster, og der var derfor.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 23-04-09 17:07

?????????????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-04-09 17:10

Jeg tror det har noget med jeres orddeling at gøre, lige som i word hvor man har lige højremargen.

Prøv at klik på indstillinger i højre hjørne, vælg flere indstillinger og der kan i bestemme hvordan i skriver jeres kladde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-04-09 17:11

???????????????????????????

slå touch pladen fra

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 23-04-09 17:28

Bruger ikke touchpladen - kun mus !!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-09 18:05

jazzin - jeg ville bare fortælle at jeg havde samme problem.

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 23-04-09 18:12

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 12

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-09 20:19

det er en driver der skal opdateres - og det skal den altså mere end een gang ... selvfølgelig kan jeg ikke huske hvilken grrrrr

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 23-04-09 20:52

Kan du være kommet til at trykke på den knap der stifter linje (jeg ved ikke hvad knappen hedder, men den ligger lige under slet-tasten) ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 14:04

ENTER tasten

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 24-04-09 18:01

Nej, det sker når man skriver - helt uprovokeret - jeg rører ikke hverken Enter-tasten eller andre uvedkommende taster. Jeg skriver og pludselig hopper flere ord et helt andet sted hen i teksten.
jazzin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 19:02

Mener du at ordene ikke bliver i den rækkefølge som du skriver dem i?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-09 19:19

Citat
Jeg skriver og pludselig hopper flere ord et helt andet sted hen i teksten

Netop sådan gør den hos mig.

Eks. Jeg går mig en tskabur ud i det grønne lan

Ps. Den har endnu ikke gjort det efter at jeg var inde og pille i Mus > touchpad

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-04-09 23:06

Der er nisser i din pc. Genstart den, og du vil ikke have problemet igen før omkring juletid.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 24-04-09 23:54

Eyvind viser præcis det, der sker..!! Tak !
Men hvad gør man for at forhindre det?
Det er til at blive nuts af.....
Genstarte...ja, det gør jeg jo sådan set hver dag,
når jeg slukker maskinen - og åbner igen næste dag.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 25-04-09 07:36

Brug dog Windows live mail => meget nemmere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-09 09:08

Citat
Eyvind viser præcis det, der sker..!! Tak !
Men hvad gør man for at forhindre det?

Citat
Ps. Den har endnu ikke gjort det efter at jeg var inde og pille i Mus > touchpad

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 25-04-09 10:21

"Pille i mus > touchpad" - det siger mig ikke ret meget. Kan du udtrykke dig klarere?
Men, Eyvind, har du forsøgt at løse problemet?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-04-09 10:54

Jeg har haft samme problem med en medion maskine. Du skal geninstallere touchpad driveren. Hedder formentlig Synaptics. Den bør være på din driver CD, ellers ligger den muligvis på dit backup drev.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-09 11:01

Citat
Jeg har haft samme problem med en medion maskine. Du skal geninstallere touchpad driveren. Hedder formentlig Synaptics. Den bør være på din driver CD, ellers ligger den muligvis på dit backup drev.
... det var jo lige DET !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-09 17:09

Det er her jeg piller.
http://peecee.dk/upload/view/166785

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-04-09 17:13

Når du kører recovery næste gang, skal driveren nok geninstalleres igen. Den burde ellers installere sig sammen med de andre drivere. Ved ikke hvorfor den lave det nummer.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 26-04-09 10:34

Eyvind!
Jeg har fundet "Egenskaber for mus", men skærmbilledet er ikke det samme,
som det, du viser og så kan jeg ikke rigtig komme videre. Jeg bruger Vista...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-09 17:12

Mit billede er fra Vista ultimate på en Zepto 3215 .....................du må mangler måske et eller andet i din installation.
Måske den driver som Stl_s snakker om.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 26-04-09 17:26

Hmm, ja måske, men jeg er bare ikke helt klar over, hvad der menes med at "køre recovery"!?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-04-09 17:29

Du skal ikke køre recovery. Bare prøve at finde driveren som jeg nævner.