/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
DNS Styring
Fra : Tmpj
Vist : 542 gange
55 point
Dato : 22-10-01 21:46

Hej.
Er der et sted hvor at man kan ændre sine DNS instillinger f.eks. hvor at man kan få oprettet A-Recorden *.domæne.dk?

Hilsen Troels Just.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 21:12

"Tmpj" <Tmpj.news@kandu.dk> wrote in message
news:ID_A7.95$D%1.12858@news010.worldonline.dk...
> Hej.
> Er der et sted hvor at man kan ændre sine DNS instillinger f.eks. hvor
> at man kan få oprettet A-Recorden *.domæne.dk?
>
> Hilsen Troels Just.

Ja, DNS kontrolpanelet hos din web host, eller hos jeres systemadministrator
hvis det er jeres egen server.

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Bacardil

Dato : 23-11-01 05:33

Kontakt din udbyder og få det rettet eller lav en redeligering hen til en udbyder der tilbyder DNS med webinterface.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 18:35

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : olemartin

Dato : 01-08-02 22:11

www.dht.dk eller www.gratisdns.dk - De har begge god web-håndtering af Zonen