/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
hjemmeside
Fra : bublebee
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 22-04-09 11:21

Her er et link til min nye hjemmeside - vil gerne åbne et galleri og er ved at ordne mine lokaler til det, men indtil videre er der kun salg via min hjemmeside.

Vil rigtig gerne høre jeres kommentarer og meninger og ideer.

God dag

http://gallerizaber.multiservicefyn.dk/#0.0

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-09 11:37

Som online fotogalleri er den fin, men som hjemmeside duer det ikke, der mangler et navn for det første

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-09 11:45

Og så skal man logge ind, duer ikke.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 11:50

logge ind ???

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-04-09 11:51

Det var dog en "skrækkelig oplevelse" - ja forstå mig ret ...men jeg bryder mig ikke om at blive "fanget" på en side uden umiddelbar mulighed for at komme væk derfra.

Jeg klikkede på pil mod højre over det første maleri, derefter fyldte maleriet hele skærmen, og skiftede selv til næste, uden mulighed for escape Jeg valgte ctrl-alt-delete for at slippe ud, der er sikkert en anden måde, men fremgår ikke lige

Bortset fra det vil jeg ønske dig held og lykke med dit projekt, kan se du fik sat svæverammerne pænt på

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 11:51

http://gallerizaber.multiservicefyn.dk/#home

Indtil videre er den en del af min mand hjemmeside som er multiservicefyn - og mit galleri hedder Galleri Zaber.
Og hvis der så kommer lidt gang i den så køber jeg mit eget domæne til den.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 12:01

hehe helle du fik trykket på diasshow ;) sikke noget. men det er den pil der er heeelt ude til højre man skal trykke på - men skal se om man man lave en flot forside med gallerinavn på, for ja det mangler der egentlig....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-04-09 12:06

Jeg er godt klar over det var diasshow, men syntes din side skulle være lidt mere brugervenlig der kunne jo være andre end mig, der "kom til" at trykke på den pil

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 12:22

hehe ja det er rigtig :)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-09 12:44

Jeg synes du skal lave en forside, hvor der er en oversigt.

Dernæst synes jeg du skal lave en side, hvor du fortæller om dig selv, hvem du er og hvorfor du maler.

Dine malerie ville jeg lave en opdeling på.
Nu kan jeg se, at på nogle af billederne bruger du ting til at skabe effekter med.
Dem ville jeg lægge for sig selv.
Når du efterhånden evt. får lavet andre billeder (jeg ved ikke om du kun maler blomster), så ville jeg også lave underkategorier til dem.

Tja... det var alt lige for nu.
God fornøjelse.
jeg overvejer selv det samme :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-09 12:51

Citat
logge ind ???

Ja øverst i venstre hjørne står Hjem / log in

Ved du ikke hvad du laver ?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 13:18

nu er jeg ikke superman til sådan nogle sider teil - og log ind er det kun nogle meget få der skal bruge. For i andre skal jo ikke logge ind for at se billederne, det er kun hvis man skal redigere i noget.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 13:25

og tak for de fine ideer jeb3 - jeg går igang i aften tror jeg med at prøve at få den flot :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-04-09 14:00

Prøv evt at søge inspiration fra andres sider, f.eks her på denne side, hvor der i venstre side er en række kunstnere. Hvis du klikker på dem, kan du se at mange har en hjemmeside, som måske kan give dig nogle ideer.
http://www.samart.dk/ipg/portfolio.php?cat_id=43

Jeg er kunstmaler, og har også en hjemmeside.

Den er bygget op med en forside, hvor der er forskellige menu punkter bl.a.: Cv - Malerier - Besøg mit Galleri - Udstillinger - Kontakt

På forsiden er et af mine malerier og et foto af mig selv med mit navn og et velkommen til min side. Man kan derfra klikke sig rundt på hele hjemmesiden.

Det kan også være sjovt at have en gæstebog, det har jeg så ikke. Men jeg har en besøgstæller, så jeg kan følge lidt med i hvor mange, der besøger min side.

Den bliver jævnligt opdateret, når der er nye malerier eller andre nyheder.

Alle malerierne er beskrevet med mål og evt. titel.

Håber du fik et par ideer

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 14:07

jo tak der var mange gode ideer - hvad syntes du så om billederne ? Er de ok eller ??
Og ja en gæstebod kunne være rigtig sjov :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-09 16:30

Øeh... bublebee har altså ikke lavet en hjemmeside. bublebee har benyttet/købt en service hos:

http://multiservicefyn.dk/

..eller hvordan 'sammenhængen' nu er ?

Citat
multiservicefyn.dk er et landsted nær Assens hvor der bl.a. er:

* Galleri
* Smykkedesign
* Gør-det-selv værksted
* Udlejning

..hvor bublebee 'hører hjemme' i Galleri'et

Hmmm.....
Citat
Mest for private :)

..mest ..???

..og var der andre ting?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 20:17

hehe - jeg har her til aften alligevel købt mig et andet domæne billigt og bygger en ny hjemmeside op der.
En ordentlig hjemmeside :)

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 22-04-09 20:39

Hej Bublebee.

Så lige dine spørgsmål om galleri og hjemmeside. Jeg har begge dele - og jeg vil bare sige, at hvis du ikke har lokalerne MEGET billige, så skal du nok tænke dig om mere end en gang. Ikke for at "stikke en pind i hjulet", men det er altså ikke så let at få det til at løbe rundt med et galleri.

Jeg er medejer i et lille galleri - vi er tre om det - og det koster, det koster. Husleje, forbrugsafgifter, forsikring, reklamer og alle de små ting man skal bruge for at drive et galleri.

Hvis ikke at jeg var på nogle udstillinger ind imellem - hvor jeg sælger rimeligt godt - så kunne det bare ikke rende rundt. Folk har ikke så mange penge for tiden, det er min mening om det.

Men jeg synes, det er modigt af dig at ville prøve, og hvis du eventuelt har lokalerne hjemme hos dig selv, så er det jo noget helt andet. Der er jo også lige det med "skattefar", han skal vel også have lidt en gang imellem. Så måske skulle du sætte prisen på dine billeder op. Jeg så, du havde pris på nogen, og det var næsten ikke mere end lærred og ramme koster.

Det var bare lige et par gode råd. Ellers synes jeg, det er så fint, at folk er kreative og vil prøve at komme ud til andre med deres værker. Den kreative verden er jo bare så skøn, og mange gange er det jo også lysten, der driver værket. Hvis man så kan komme af med sine ting, så er det jo bare så skønt.

Held og lykke.

Hilsen
Mulle/Birthe.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-04-09 20:44

Hej Mulle - jeg bor på et mindre landsted hvor der inden vi købte det havde været en gårdbutik, så jeg har et fint lille lokale til det og et andet til arbejdsværelse. Er ved at lægge gulv og indrette dem i øjeblikket. Så mht lokaler er de MEGET billige :)
Og jeg ved ikke hvad jeg kan tillade mig at tage for mine billeder. Er helt på bar bund og nystartet.

Hvordan med udstillinger - hvordan finder man ud af, om man kan få lov at udtille der - det virker til at du har ret meget styr på det.

Og ja det er bare så dejligt at kunne hengive sig og sidde og hygge sig med, at male.
Med tiden kunne det være sjovt næsten at kunne leve af den slags - for elsker det bare.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 22-04-09 21:29

Hej igen.

Du bor altså på landet. Men hvis der er en bank, et bibliotek, et cafeteria eller lignende i nærheden, så kan du prøve at spørge der. Mange vil gerne have nogle billeder op at hænge. Første gang jeg udstillede var i en sportforening i cafeteriet.

Det er jo sådant, at jo flere gange man kommer ud og udstiller, jo nemmere er det. Tag og besøg udstillinger i dit nærområde, se hvad andre tager af priser. Og spørg eventuelt om du kan være med næste gang. Man skal være lidt om sig, når man starter. Man kan også få mange gode ideer, ved at se hvad andre laver, og hvad de tager for det.

Bare kom igang.

Hilsen
Birthe

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-04-09 08:56

ja for kunne være fedt at få lov bare at sælge lidt ind imelem :)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-04-09 09:01

Jamen jeg holder skam øje med den. :)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-04-09 09:19

Jeg havde en lille udstilling på en campingplads.
jeg havde lavet blyantstegninger af omegnen. Der var ingen pris på, men folk spurgte og bød.

Mange arbejdspladser vil også gerne låne billeder.

Brug venner og familie. De kan spørge på deres arbejdspladser.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 23-04-09 11:07

Det er rigtigt Bublebee. Bare kom igang. Når du har prøvet at udstille første gang, så er du meget mere sikker og har mere selvtillid næste gang. Til sidst ender det med, at du bliver spurgt, om du vil udstille.
Her om sommeren er der mange fælles udstillinger rundt omkring, man betaler lidt for at være med (få en standplads) - og ikke mindst man lærer mange nye kreative mennesker at kende. Og det er GULD værd. Man får så mange gode ideer ved at se, hvad andre kan lave. Måske bruger de metoder, som man ikke selv har tænkt kunne lade sig gøre. En af de metoder, som jeg på det sidste har brugt med succes på mine "Moderne Ikoner" har jeg først set brugt på en udstilling, hvor kunstneren var flink at fortælle lidt om metoden. Senere fik jeg rigtigt fat i det ved at spørge her på Kandu.
Du kan se her.

http://24.dk/user/kunstblog/perma/2007/05/31/Bogstaver_p_maleri

Ved at sætte tekst og billeder på dine lærreder med denne metode, så opnår du bare rigtigt flotte resultater. (Husk bare - at du skal have tekst eller billeder printet ud på en laserprinter, og teksten skal spejlvendes, for at stå rigtigt, når den er overført). Jeg er sikker på, at du sagtens kan finde ud af det. Du kan kombinere det med at male, og du kan stadigt lime ting og sager på, som jeg kan se du gør. Besøg måske en skrothandler, og se om der skulle gemme sig små sjove ting og sager på hans plads. Dem kan du bruge som de er, eller du kan give dem guld/sølv acrylmaling eller bedst af alt bladguld/bladsølv. Der er bare så mange muligheder, hvis man er lidt kreativ og åben for alt.

Mange kreative hilsner fra
Mulle/Birthe

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 23-04-09 11:13

Vil lige tilføje noiget.

På det link, som jeg sendte står trælim. Senere har en nævnt et Golden produkt.
SE HER:
vil bare lige tilføje at noget printerpapir at dårligt til det da det får farven til at løde ud dog er fotokopi super til det.
udover trælim har Golden et produkt som også er godt og det er Golden mediums - Polymer medium
Man kan også når man er færdig lige smørre/ gnide lidt vaseline ovenpå da det gør at det står lidt klare frem før man maler videre på billedet.

Jeg er endt med at bruge det produkt fra Golden og det er bare så fint at arbejde med. Hvis du er interesseret, kan jeg sende dig en adresse på, hvor du kan købe det. Det kan købes på "nettet".
Man behøver jo heller ikke at investere i en laserprinter. F.eks. kender jeg en, der har sådan en, og jeg får printet nogle sider ud en gang imellem for næsten ingen penge.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-04-09 11:48

Hej igen du spurgte, hvad jeg syntes om dine billeder

Umiddelbart syntes jeg, at dine billeder af vindruerne og de to blomstermalerieri i gråtoner på 3. række er rigtig fine Det er der sikkert også andre der er, men de skal nok opleves.

Held og lykke videre frem

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-04-09 11:54

Jeg har brugt Akrylmedie/laklim.

Det synes jeg i øvrit er bedst til akrylmaling.
Jeg maler selv olie, min datter akryl.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-04-09 08:36

tak for alle de fine ideer :)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-04-09 08:38

Super fedt med de bogstaver

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 24-04-09 11:51

Selv tak.
Håber du kan bruge noget af det - vi skal jo hjælpe hinanden her på Kandu.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-04-09 11:57

Ja det er jo det - nu vil jeg gå ud og blive færdig i mit arbejdsrum - har igår fået isoleret gulv, lavet det i vatter - lagt trægulv og gjort klar til skrivebord. dette har jeg igår malet så det skal ud idag - det er ved at blive super lækkert - så nu bliver det skønt at kunne sidde derude og hygge mig :)

Hav en skøøn solskinsdag :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-04-09 17:31

..og hjælp til din 'kommende' hjemmeside's implementering?

..ved du nok; hvor du finder ...også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-04-09 10:33

Hej allesammen.
Så er den nye hjemmeside åbnet. Den er ikke færdig men vil igen meget gerne have fif - ideer og også gerne ideer til teksten osv.

www.zaber-knudsen.dk

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-04-09 12:00

Hejsa.

Du skal nok arbejde med dine links hihi.

men personligt synes jeg den er for "pæn".
Forstået på den måde, at der er ikke meget kunst ver forsiden.
Hvis man søger, og forventer at se kunst, så forventer man at det ser mere "artistisk" ud på forsiden. Mere personlig.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 27-04-09 13:11

Hej igen Bublebee.

Din nye hjemmeside er meget bedre end den gamle. Men som jeb3 skrev, så skal du lige have styr på dine links. Men den er jo heller ikke færdiglavet endnu, så det kommer nok. Hvis jeg må sige noget, så skal du lave lidt om på, der hvor man skal se dine malerier. Først klikker man på Galleri Zaber på forsiden, det er fint. Næste side er der tre valg - tilbage til forside, billeder og kontakt. Hvis man så klikker på billeder, kommer man til en side, hvor man igen skal klikke for at komme til dit showroom. Du behøver ikke at have den "mellemside" - folk har så travlt når de skal klikke på links på en hjemmeside, og det irriterer dem, at der er for mange, før man kommer til resultatet. Istedet skulle du udskiftte "billeder" med "galleri" eller "Showroom", og så hvis man klikker på den knap, så kommer man direkte til dine malerier. - Det er bare lige min mening. Jeg ved godt, at min egen hjemmeside ikke er perfekt - men - jeg har en søn, som er IT-programmør, og han har lovet mig for laaaaang tid siden, at han vil lave en smart hjemmeside til mig, så min er bare foreløbig, men - jeg gad nok vide, hvornår den bliver lavet.

Jeg synes i grunden ikke, at det gør noget, at det ikke "bare" er en kunst-hjemmeside. Altså - der er også links til din mands arbejde. Det gør ikke noget, for det er jo fint adskilt på forsiden. Og jeg synes, at du er kommet godt fra din hjemmeside. Selvfølgelig kan man finde kunstsider, hvor selve opsætningen også er "den rene kunst", men det er nok nogen, der har haft en prof. til at lave den. Så alt i alt kan du godt være din nye side bekendt. Den kan jo også løbende redigeres, når du får flere gode ideer til den.

Jeg glæder mig til at se resultatet, når den bliver færdig.

Mange hilsner
Mulle/Birthe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-09 16:48

bublebee ->
Jamen... der er da bestemt rum for forbedringer:

1.) Glem alt om layout ...udseenede. Det er alt sammen fuldkommen ligegyldigt
..hvis ikke siden vises korrekt i alle gængse browsere: IE, FireFox, Opera, Crome, Flock, Safari, Conqueror mm..

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.zaber-knudsen.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

50 fejl og 6 Advarsler ....dét ka' afgjort klares bedre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-09 16:52

Ps. Der er 'hints' til ALT det du ikke har implementeret korrekt i mit angivne validator-link fra nettets 'hjemmeside moder': http://www.w3.org/

Problemer med at forstå?

Så kast et blik, læs, lyt og lær; fra f.eks. : http://www.hjemmesideskolen.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-09 17:06

Den llle smule CSS du benytter er derimod helt fejlfri:
Kode
<STYLE type=text/css>

body, p, td{
font-family: verdana;
font-size: 8pt;
font-weight: normal;
color: #000000;
margin: 0px;
}

ul, ol, blockquote{
margin: 0px 0px 0px 40px;
padding: 0px;
}

ul{
list-style-type: disc;
}

h1{
font-family: verdana;
font-size: 16pt;
font-weight: bold;
color: #000000;
margin: 0px;
}

h2{
font-family:verdana;
font-size: 14pt;
font-weight:normal;
color:#ff9900;
margin: 0px;
}

h3{
font-weight: normal;
font-size: 16pt;
margin: 0px;
}

h4{
font-weight: normal;
font-size: 14pt;
margin: 0px;
}

pre{
margin: 0px;
}

a{
color:#4682b4;
text-decoration:none;
}

a:hover{
color:#ffcc00;
text-decoration:none;
}

.menu td{
color:#000000;
font-size: 8pt;
text-decoration:none;
font-weight: bold;
}

.menu td a{
color:#000000;
font-size: 8pt;
text-decoration:none;
font-weight: normal;
}

.menu td a:hover{
color:#ffcc00;
text-decoration:none;
}
</STYLE>

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.zaber-knudsen.dk+&profile=css21&usermedium=all&warning=1&lang=en

..når vi snakker (X-)HTML i quirksmode

http://en.wikipedia.org/wiki/Quirks_mode

Få dog defineret en passende !DOCTYPE:

1.) http://www.w3.org/QA/2002/04/valid-dtd-list.html
2.) http://www.upsdell.com/BrowserNews/res_doctype.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 28-04-09 22:36

Hold da helt op - jeg bliver da bare træt af at se alt det kodehalløj.

Ja, undskyld jeg siger det!

Men, jeg blev da alligevel lidt nysgerrig, så jeg prøvede at taste min egen hjemmeside ind, der var også mange fejl og advarsler.

OK, jeg er da heller ikke en prof med hjemmesider. Så tastede jeg adressen ind på en meget flot hjemmeside jeg kender. Den er lavet af en professionel IT-programmør. Og ved I hvad, der var endnu flere fejl og advarsler - nemlig 94 fejl og 9 advarsler.

Jeg tænker bare, at når en professionel får så mange fejl, så skal Bublebee ikke være så ked af hendes. Der var kun halvt så mange, og hun har aldrig sagt, at hun var hjemmesideekspert.

Det var det - så fik jeg da luft.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-04-09 12:02

det gør mig nu heller ikke noget med de fejl, for den vises pænt som den skal - og det er det vigtigeste...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-09 18:25

mulle-mor -> Professionel ? Hva' dækker dette begreb egentlig over?

Vises ...som det skal ???

Hvorhenne ?

I hvilken browser ? I hvilken opløsning ?

Har du testet din side for f.eks. adgang for synshandicappede ..dårligt seende ? ..farveblinde ?
...med andre ord: WAI ..og herunder f.eks. oplæsningsværktøjer?

..næeh ..vel?

Og søgeoptimering?

Læs evt. mit tip hér: http://www.kandu.dk/Tip16174.aspx

..linket til; http://www.gritechnologies.com/tools/spider.go ..virker ik' længere

..men så kan man jo kigge ind hér: http://www.seoportalen.dk/

.og konstatere; hvorledes din side 'sér ud' hos Google ??? :

http://www.algotech.dk/googlesearches.asp

Det er nu mange ting, man bør ta' højde for i forsøget på, at implementere en brugbar hjemmeside.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 30-04-09 00:40

Hej Molokyle.

Siden vi nu skal bruge Bublebee's indlæg til at "skændes" om hjemmesider, så vil jeg da godt lige svare dig.

Professionel dækker i det her tilfælde en person, der så vidt jeg ved det både har en journalistuddannelse, en grafikker- og så meget IT-uddannelse, at pågældende har et firma, hvor man bl.a. laver hjemmesider for forskellige firmaer (store anerkendte danske firmaer). Så jeg tror han - eller hans ansatte - har fuldstændigt styr på det. Ellers var der vel ingen, der ville ansætte dem til at lave de hjemmesider.

Vedrørende min egen hjemmeside, så vil jeg slet ikke engang prøve at undersøge, om den evt. kan ses af synshandicappede eller farveblinde. Min lille hjemmeside den henvender sig til folk, der gerne vil se og endda måske købe brugskunst i mit lille galleri. Jeg er absolut ikke ekspert i hjemmesider, jeg er et kreativt menneske, der elsker at lave smukke ting med mine hænder. Alt det computer-halløj, det overlader jeg til andre. Derfor er min hjemmeside også lavet hos et amerikansk foretagende, hvor man køber lidt plads og samtidig får forskellige værktøjer, man kan bruge til at lave en hjemmeside. Det er fint for mig. Jeg er faktisk ligeglad med, om der sidder en eller anden på den anden side af jordkloden, der ikke kan se min hjemmeside, pyt-skit han kommer heller ikke og handler i mit galleri.

Dettte svar til dig er det absolut sidste i den her diskussion. Det er Bublebee's indlæg det her.
Men jeg vil da lige rose dig, jeg kontrollerede også din hjemmeside på det program med fejl og advarsler. Du havde ingen - hverken fejl eller advarsler. Men til gengæld stod der også, at din side var under konstruktion. Forhåbentligt får du heller ingen fejl i den, når den bliver færdig!

Og så synes jeg, at vi skal overlade pladsen til Bublebee.

Mulle.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-04-09 09:02

Tak Mulle - jeg tror at stortset alle sider har en fejl et sted - og min side henvender sig heller ikke, ligesom mulles, til alle mulige andre - det er til dem der skulle have lyst til at købe min kunst og måske komme her og se den når jeg får mit galleri helt færdigt. Er endelig igår blevet færdig med mit arbejdsværelse og har fået trukket strøm og det hele færdigt. Så det var super at kunne sidde og lave et billede derude igår. det var bare skønt :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-09 21:20

mulle-mor ->

ad. 1)

Citat
- har fuldstændigt styr på det. Ellers var der vel ingen, der ville ansætte dem til at lave de hjemmesider.

*LOOOOOOOOOOOL*

ad. 2)

Citat
Men til gengæld stod der også, at din side var under konstruktion. Forhåbentligt får du heller ingen fejl i den, når den bliver færdig!

DEN BLI'R ALDRIG FÆRDIG ..FÆRDIG !!! ...den vedbliver, at være under konstruktion !!!

Vi er et par stykker, som ik' nøjes med små hop på stedet, men er i stadig fremmarch mod de 'evige bitmarker'.

bublebee ->

Lad dig nu ikke forføre

</NØRD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-09 21:23

Ps.

</MOLOKYLE>