/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
VHS til YOU TUBE ?????
Fra : dhmoelsted
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 22-04-09 11:08

jeg har en kanon sekvens på vhs bånd .... hvad er køreplanen for at få denne sekvens lagt på skrivebord til upload til you tube ?? som en videofil ,de vil acceptere

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 210 point
Dato : 22-04-09 11:11

Du skal starte med at have et TVkort eller lign - for at få det kørt ind i maskinen! Der findes USB muligheder samt PCI stik.
Sammen med dette kort plejer der også at leveres software med til editering af dette klip - så du kan editere sætte musik og navn mm på.

Derefter når du har lavet klippet færdigt - kan det derefter uploades til youtube. Men til at starte med sjkal du have det ind i maskinen. Hvis ikke du selv vil dette - er der mange steder der tilbyder overspilning fra VHS til DVD eller lign - så kunne du derefter tage det derfra !

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 24-04-09 09:32

Tak for svaret peque.