/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
popnittetang
Fra : Miksi76
Vist : 5827 gange
200 point
Dato : 21-04-09 23:19

Jeg skal bruge en EL- popnitte tang . hvor køber jeg den?

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 21-04-09 23:31

jeg vil gerne ha en hjemmeside

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-04-09 23:35

Ikke lige det du søgte, denne kører på luft:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2066&n=10

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 21-04-09 23:41

den skal være på batteri. har set en men den kostede 8200 det er meget.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-04-09 23:49
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-04-09 00:26

Miksi76 - tja hvis du skal bruge den i firma´s medgør, så er BertekBrander´s forsøg rigtig gode, ellers kan man jo også spørge, hvad pokker vil du med sådan en sag ???
Nu er jeg selv udlært blikkenslager, og mangeårig montør bl.a. indenfor ventilationsbranchen og jeg forstår ikKe hvad en "amatør" kan bruge sådan een til ???
Hvis du er selvstændig, så køb een , du kan vel trække den fra ?
Hvis du er proff ansat, så er det din mesters opgave at skaffe værktøjet.
Jeg har nok trukket de første 100.000 nitter med en ganske alm. hånddrevet, men folk er jo ikke mere som folk engeng var
så lad nu govenskaben længe leve .................
Læk mærke til at det i første omgang koster lidt at være doven ........
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-04-09 01:37
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-09 04:27

Man kan jo altid bruge tusinder af kroner på fitnescenter for at kompensere for de bevægelser man må undvære ved ikke at arbejde lidt .

En popnittetang med rugbrødsmotor kræver ikke mere arbejde end at børste tænderne......og endda i kortere tid.