/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er mine faner ?
Fra : vedikkealt
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 21-04-09 18:39

Nu er det jo ikke den store hemmelighed, at jeg ikke er den skarpeste PC nørd, her nord for alperne...

Men jeg har været inde i Tilføj / Fjern programmer da jeg skulle have slettet et par ting.

Og så fik jeg en spasme i pegefingeren, og pludselig var den funktion væk som kunne åbne en ny fane "" af sig selv "" når jeg i gardinet valgte en ny website, nu skal jeg åbne en ny fane FØR jeg vælger ny website...mon der kan gøres noget ved det...??

Hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-04-09 18:49

Hold CTRL nede når du klikker på et link, så åbner det på ny fane,
Shift + link, ny side

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-04-09 18:51

Ellers prøv at kigge i Funktioner, Internetindstillinger, fanen Generelt, punktet Faner, Indstillinger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-09 21:04

funktioner - internetindstillinger - generelt herunder "vis hvordan faner websider vises på faner" - klik på indstillinger og sæt hak i "aktiver fanebrowsning" - genstart din maskine for at gemme indstillingen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-09 13:21

Er pc os blevet væk?

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-06-09 07:00

Hej Klaudi...

Nææ...jeg har bare næsten ikke været på min PC...hjælper en med at bygge om...nyt køkken m.v., så jeg er ganske enkelt ikke kommet til, at få kigget på det...

Og i mellem tiden har jeg jo ikke savnet mine faner...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-09 16:00

Hold fanen højt

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 20-07-09 06:53

Tak for svaret Klaudi.

Gør også Klaudi....

Og så må jeg med skam meddele, at jeg endnu ikke har fået kigget på det...

Men kommer til det...det gør jeg...på et tidspunkt....

Fortsat god sommer...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-09 08:37

Takker og i lige måde, nu starter den go'e danske sommer sikkert, for jeg har FERIE nu