/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
vin
Fra : ligeham
Vist : 548 gange
300 point
Dato : 21-04-09 14:48

Hej igen allesammen

Jeg var i prag for 2 år siden og var ude og spise, de serverede en vin jeg faldt pladask for de fik den kun hjem i tønder, men de sagde at den var italiensk og hed noget i retning af BEGINA ( begynder )

findes den på flaske eller måske en lille tønde og hvis hvor for jeg fat i denne TAK

god sommer ligeham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-04-09 15:23

Skal vi lede efter rød eller hvidvin ??

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 310 point
Dato : 21-04-09 15:30

Øv øv.
Dert er ikke noget der peger i retning af det du skriver....men men men....prøv at skrive til dem her med dit problem ...hvis ikke de kan hjælpe er der ingen der kan .
Held og lykke med det.
http://www.sitecenter.dk/solaia/sendemail/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-04-09 15:47

Er du sikker på det ikke var Regina?

"Tag til Toscana og nyd det milde klima, den bedste vin ... toscana Regina del Mare"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-09 16:05

Regina = Dronning....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-04-09 16:20

Ja, og plausibelt at falde pladask for Havets Dronning: "Regina del Mare"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-09 16:35

Måske denne

https://www.toscavini.dk/index.php?id=386&sideid=8

Men ellers kan du ringe og snakke med importøren

Toscavini v/Bill Kyhl
Skovmose Alle 25
3500 Værløse
Telefon 40 85 63 64
CVR nummer 25 01 14 06
post@toscavini.dk

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 01-06-09 09:08

Tak for svaret piaskov. bedre sent en aldrig tak for hjælpen ligeham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 10:55

Det var så lidt. Skulle det være en anden gang.