/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
kan kabalen "Edderkop" altid gå op?
Fra : skingur
Vist : 2616 gange
40 point
Dato : 05-04-03 14:36

Hm.. er blevet afhængig af den åndssvage kabale "edderkop"! Som regel får jeg den til at gå op, men nogle få har jeg måttet opgive.. kan de altid gå op, eller findes der nogle, der bare er umulige?

Mvh Christina... der bruger alt for megen spildtid på sin computer....

Kommentar
Fra : technet

Dato : 05-04-03 14:44

der findes da nogle som er meget svære
se her::
http://www.goodsol.com

kortspil kan som regel gå op men man kan jo omprogrammere dem til at de aldrig går op eller 10%

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 40 point
Dato : 05-04-03 23:24

edderkop kan altid gå op, men hvert et træk du laver, ændre jo spillet, så derfor skal man helst tænke fremad når man lægger den.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 12:13

ja ja, det ved jeg da godt!!! Er ret god til den (synes jeg selv!!!) Synes det er irriterende, at hver kabale ikke har et nummer ligesom i 7 kabalen....
Christina

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 20:45

Tak for svaret Melander. Ser måske lidt sølle ud med kun een stjerne... det var fordi du skrev, man skal tænke fremad. og det gør jeg jo!!!
Nu vil jeg vaske gulv i eddikesyre!
Christina, der ville ønske folk også lukkede de spørgsmål, hun besvarer!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-04-03 19:59

snøft, kun en stjerne........piv piv piv

hhhuuuiiii se en kakaofugl------------------------->

Kommentar
Fra : missb

Dato : 12-09-03 08:08

Hej.
Nogen har tidligere spurgt om man kan snyde i edderkop...nu kan jeg ikke finde svaret?

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 18-03-05 08:54

Missb .... eneste "snyd" jeg kender til er at bruge Ctrl Z knappen som fortryder de kort du har flyttet rundt på siden sidste trækning fra bunken .... Den kan f.eks. bruges til lige at kigge hvilken en af 3'erne der mon giver det bedste næste kort ... SELVFØLGELIG ikke et trick jeg benytter mig af *B*

Christina .. tja - som regel får jeg den til at gå op men nogle gange svipser det. Jeg har dog også oplevet at skønt pcen siger at det ikke er muligt med flere træk - så kan det alligevel lykkes at spille videre og få den til at gå op. Spillet kan nemlig ikke finde ud af at dele en hel række af f.eks. hjertere og kombinere dem til en ny hel række som kan forsvinde ud af spillet.