/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
til Wolffi
Fra : Melander
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 05-04-03 13:58

Du havde givet en kommentar til dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/13472 det var stavet lidt forkert, men jeg fik egentlig det jeg ville, jeg godkendte et andet svar, for der var en liste over mange mål og tal. men derfor skal du ikke snydes for dine fortjente point, så har du 50 af dem..

tak for din indsats....

Accepteret svar
Fra : wolffi

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-03 16:41

tak for point'ene
er ikke helt klar over hvad du mener med "stavet forkert"..

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 05-04-03 17:16

hvorfor oprette denne besked?? :) VIl også have point.. :D

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-04-03 18:53

wolffi>> quadrillion og quintillion....men pyt, du kunne huske dem, og det giver respekt....mange tak for det..

KONG>> Jeg søgte en liste over talrækken, og wolffi skrev den i spørgsmålet, men en anden kunne give et link. men da wolffi,s svar var det første og faktisk rigtige, skal han også have point for det, selv om jeg valgte at bruge det svar med linket....

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 05-04-03 18:54

Tak for svaret wolffi.

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 05-04-03 20:41

helt ok !!

endelsen "i" i Wolffi er faktisk feminin ;=)

glad for at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-04-03 20:51

sorry...anede ikke du var af hunkøn