/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kender nogen denne?
Fra : Knete
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 20-04-09 11:13

Da jeg loggede på Outlook i dag, lå denne e-mail i min indbakke.

Attention E-mail Account holder,

This message is from the Database Information Technology service messaging
center, to all our e-mail account holders. All Mailhub systems will undergo
regularly scheduled maintenance. Access to your mailbox via our mailportal
will be unavailable for some period of time during this maintenance period.

We shall be carrying out service maintenance on our database and e-mail
account center for better online services. We are deleting all unusede-mail
accounts to create more space for new accounts.

In order to ensure you do not experience service interruptions/possible
deactivation Please you must reply to this email immediately confirming your
email account details below for confirmation/identification.
_____________________________________
1. First Name & Last Name:
2. Full Login Email Address:
3. Username & Password:
4. Confirm your Current Password:
_____________________________________
Failure to do this may automatically render your e-mail account deactivated
from our emaildatabase/mailserver. to enable us upgrade your email account,

please do reply to this mail.

Warning Code:VX2G99AAJ
Thanks.
Upgrade Team

Upgrade Team, my ass

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-04-09 11:19

Kender den ikke, men bare slet den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-09 11:22

Der er kun en vej med den slags - skraldespand....

UANSET hvor du har e-mail vil de ALDRIG bede om dit password i en email

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-09 11:27

Har du konto hos Gmail? Vistnok en som vil logge oplysninger ud af dig: http://hubpages.com/hub/Gmail-Scam

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-09 11:29

Helt korrekt skulle det vist staves LOKKE oplysninger ud af dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-09 11:30

I dette tilfælde bliver du både LOGGET og LOKKET

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 20-04-09 11:39

Citat
UANSET hvor du har e-mail vil de ALDRIG bede om dit password i en email

Nej netop. Ville sådan set bare høre om andre havde modtaget samme e-mail.

@ o.v.n. Jeg mener ikke at have en gmail konto?,men er dog ikke sikker?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-09 11:41

Citat
please do reply to this mail
Gmail eller ej, jeg ville ikke følge den opfordring

Godkendelse af svar
Fra : Knete

Dato : 20-04-09 11:49

Tak for svaret o.v.n..

Selvfølgelig vil jeg ikke følge opfordringen. De tumper der forsøger sig med stunts som dette, får ikke mig i fælden,,,men det udelukker desværre ikke at andre måske hopper på den,,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-09 11:52

Selv tak - nej desværre er der sikkert nogen som dumper i, ellers hørte den slags vel op af sig selv