/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Progr. til at lave mp3tekstfil
Fra : Kazistuta
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 19-04-09 19:12

Jeg mangler et program (freeware), som kan give mig mulighed for at lave en tekstfil over alle mine mp3-filer - altså en samlet oversigt, som jeg kan printe ud. Er der nogen, der kan anbefale et simpelt et?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-09 19:16
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-09 19:17
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 19:30

Print Folder 1.3 er gratis og den bedste til at vise mappe indhold: http://no-nonsense-software.com/freeware/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 19:31

Citat
vise mappe indhold
øh selvfølgelig kan listen printes, den åbner i Notesblok

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 19-04-09 21:50

Jeg vil gerne have fat i et program, der ikke printer hele filnavnet, størrelser etc., men blot viser kunstner og titel fra id3 tag'et.

Så hverken Refis eller o.v.n.'s bud klarer helt mit problem (men begge ser smarte ud, hvis man bare skal have printet indholdet af en mappe med dertilhørende info), og Teils links er jo bare til to sider, hvor jeg på den ene ikke kan se, at der skulle være noget af relevans, og den anden blot er endnu en side, hvor jeg skal sidde og læse mig igennem beskrivelser af 100-vis af programmer for at finde noget, der "muligvis" har interesse.

Jeg har tidligere haft et lille program (sikkert også med en indbygget afspiller), som kunne klare en alfabetisk liste af alle ens filer i et bestemt musikbibliotek, men kan ikke huske navnet længere.

Tak for buddene i øvrigt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-09 22:11

Du bestemmer da selv hvad der skal skrives