/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilkøb
Fra : ilgp
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 18-04-09 17:35

Hej med jer kandu'ere. Er jeg så heldig at en af jer eller en i kender har handlet hos pixmania.com for nylig? Jeg vil gerne have en Nokia 2750i sort og det eneste sted jeg har fundet den er hos dem. men jeg har fundet ud af at de har mistet deres emærke i handelsfonden. Og har læst om en der havde en dårlig oplevelse,godt nok tilbage i 2007, men jeg er betænlelig.ved ikke om de er sikre nok eller om jeg skal købe i en anden farve når mit mobilselskab får hjem igen.Hvad er jeres erfaringer?
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-04-09 19:30

er du sikker på at den hedder 2750 for den findes ikke inde hos nokia?

Accepteret svar
Fra : Jesper_wood

Modtaget 50 point
Dato : 18-04-09 20:11

Jeg har handlet derinde og varen kom. T&T virkede som det skulle. Så ingen bekymringer herfra. Det var i '08.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 18-04-09 20:44

Hej.Undskyld jeg ser lige at jeg har været for hurtig på tasterne. Den hedder 2760, det er en klaptlf.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-04-09 22:32

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&textsearch=Nokia 2760&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-2&abonnement=-3&product=3211

der er mange steder getmore kan anbefales samt mobiludsalg

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 18-04-09 23:35

Hejsa

Kig evt. her inden du handler: http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 19-04-09 09:44

Hej.Ja det ser jo ikke for godt ud med de handler hos Pixmania,tror lige jeg sunder mig lidt inden jeg beslutter mig for om jeg tør at handle med dem.Det er bare fordi jeg så gerne vil have den i sort,men vil ikke risikere at få en masse vrøvl ud af det.Sunder mig lidt og vender tilbage på et senere tidspunkt.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-04-09 10:46
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-04-09 10:50

i følge nokia findes den i 3 farver "brun" grå rød så i elgiganten har de den grå 399kr uden ab.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-04-09 09:58

Nu er det lykkedes mig at få fat på en nokia 2760 i sort,men sproget er på engelsk og det er jeg ikke særlig god tilKan jeg få lidt hjælp til at få indstillet sproget på dansk? Mvh ilgp

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-04-09 10:54

Har lige fundet ud af at tlf. ikke har sproget Dansk.Så jeg afslutter tråden. Mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 25-04-09 10:57

Tak for svaret Jesper_wood.Jeg tog chancen,fik en fin handel uden problemer.Fik så min sorte tlf. Der stod godt nok at der var brugsanvisning med på Fransk og Engelsk,men tog som en selvfølge at alle sprog kunne vælges ,men det viser sig så at den ikke kan indstilles på Dansk.det kunne jeg jo have spurgt PixMania om inden jeg handlede,så det kan de jo ikke gøre for.Mvh ilgp