/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Løbeprogram til mobil telefon
Fra : Hausbaer
Vist : 2922 gange
100 point
Dato : 17-04-09 13:21

Hej

Jeg leder efter et simpelt java program til min nokia 6300 hvor jeg kan angive hvor lang tid jeg vil løbe...
som f.eks.

3 løb 1 gang 4 løb 1 gang osv.

Har ikke behov for at se hvor langt (km) jeg har løbet eller hvor jeg er... har fundet de der prog. som mobirunner og map my tracks. Min telefon understøtter heller ikke gps.

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-04-09 14:13

Din telefon understøtter GPS, du skal bare have en ekstern GPS antenne, som så forbindes via Bluetooth til telefonen.

En anden mulighed, hvis du vil bruge det seriøst, er at anskaffe en anden telefon, Samsung M110 som er lavet i samarbejde med Adidas har en masse spændende funktioner, og leveres sammen med pulsbælte og skridttæler.

du kan se en masse om funktionerne på www.micoach.com

Accepteret svar
Fra : Tunip

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-09 21:28

Kan du ikke bare bruge et stopur? Eller stopuret på din mobil?

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 18-04-09 06:48

Tak for svaret Tunip.

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 20-04-09 16:50

Det var så lidt