/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor kan man smalltalke så man ikke gene~
Fra : emesen
Vist : 431 gange
60 point
Dato : 04-04-03 20:50

Egentlig kan jeg godt se, at det er døduhøfligt at bruge folks spørgsmål til at føre fnidderfnadder snak, men det er nu så hyggeligt!!! Jeg mener, når man sidder her med "seneste 25" er det jo tit de samme mennesker, der er "på" og løs snak opstår derfor hurtigt. Kunne man ikke fast indlægge en "fnidder" plads under "seneste"?

Ellers er denne tråd oplagt!!!!

På vegne af "skingur"

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 70 point
Dato : 04-04-03 20:55

HER MÅ SMALLTALKES!!!!!!!!!!!!

Kh Christina, der er syg, snottet og sølle!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 20:59

Så nu er du på toppen igen.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 21:01

elsker at være på toppen! Om ikke andet, så på kandu!!! Manden er ved at lave boller i karry (BIK), håber det blir stærkt!!!!

Kh Christina, der burde passe sit studie og ikke lege med computeren...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-04-03 22:58

-christina-

nej nej det er ikke snyd det med at det bliver placeret øverst på listen igen..! det er bare ikke i "25 seneste" men i den kategori spørgsmålet ligger..!

jeg undrede mig nemlig også første gang jeg gjorde det og blev en del skuffet ind til jeg fandt ud af hvad der menes med det..
jeg tror at kandu går meget op i at man skal bruge abonneringerne i stedet for at sidde og opdatere 25 seneste for at se om der er kommet nye spørgsmål.. jeg gør det selv (det med at kigge på 25 seneste)

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-04-03 23:04

ikke for at lege

men jeg troede at det var en politik på kandu om opfodrelse til ulovligheder.. http://www.kandu.dk/dk/tip/3443

men selvfølgelig kommer der også MASSER af spørgsmål angående tuning af knallerter.. og dem ser folk ikke ned på i forhold til dem der spørger om ulovlig download og kopier af spil, programmer osv...

nå skidt..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 23:11

solgaard

Efter hvad jeg kan se i søgefunktionen udfra gamle indlæg, er det vist ikke deres stærkeste side ??

Hvad nytter en politik i praksis, hvis man ikke gør noget ved det ?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 00:11

Gab. Orker ikke at tage stilling. Har sovet i tre timer og vil ind i min seng og fortsætte med det!!!!
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 12:27

Nå.. så er det blevet en ny & frisk dag, støvstorm i Nordjylland, kandu har tilsyneladende været "nede" og jeg er stadig forkølet!
Hvordan har I det???...
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 13:59

hej Søren... fandt du det?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-04-03 14:12

solgaard - ham ZeroXP og andre har så vidt jeg har hørt 3 mulighedder hos kazaa.
Finde sig et ulovligt program
Finde sig et ulovligt program med virus i
Finde sig i et ubehageligt besøg.
Men ja, det burde ikke være et forum for ulovlighedder.
Måske man skulle lave et tip
Emesen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 14:12

Jow' jow... jeg skulle bare lige rode lidt rundt i roekulen først

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 14:16

BIK... lydder tiltalende, og vil sikkert være HOT som bare pokker med din snue

I aften laver jeg din 40 feds kylling - så nu er du det STORE emne ved bordet i aften

Go' bedring med influenzaen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 14:17

hmmmm... et eller andet sted er det vel ikke at opfordre til ulovligheder.. alle kender jo kazaa og kan vel også finde det uden at spørge.. der bliver jo netop gjort opmærksom på, at det er ulovligt... og så må de vel selv om resten...
Hm. Ved ikke. Jeg er sådan en, der aldrig tør gøre noget ulovligt, inkl. gå over for rødt, for jeg er sikker på, jeg blir opdaget!!!
Mvh Christina!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 14:22

Absolut enig med dig Christina... og hvor mange sidder ikke derude og har på et eller andet tidspunkt 'optaget' musik fra radioen på deres gamle kassettespilledåse? Det er nemlig heller ikke 'lovligt'... meeeen vi har da alle så'n antik genstand stående i reolsystemet

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 14:22

Orv, det glæder jeg mig til at høre om!!!
hvis du bruner kyllingen godt & længe, løber der en masse fedt fra, du slipper for at få i den færdige mad!

jeg lavede det til en fest, hvor det lykkedes mig at mase 15 kyllingeoverlår ned i stegegryden.
Jeg lavede det dagen i forevejen, og næste dag var alt "det gode" stivnet og fedtet lå ovenpå...og fordi jeg havde maset det sådan sammen, kunne man vende bunden i vejret på gryden og hælde snasket fra, uden at resten splattede med!!!

Laver du det med rød- eller hvidvin?

Christina.

Ps.. den originale, italienske opskrift er med hvidvin, men jeg kan måske bedst lide det med rødvin... med hvidvin er timian godt, med rødvin rosmarin. men man kan jo heldigvis gøre det præcis som man vil!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 14:37

Tilslutter mig rødvinen - det skal der nemlig drikkes dertil (i rigelige mængder). Naboen er forsøgskanin sammen med min søster (i al' beskedenhed så syntes de jeg er go' til at lave mad).

Hvidvin er ikke lige mig, kun det der tyske søde prøjsersprøjt. Chapli og andet forfinet ævl er surt som bare f..... og jeg ligner med garanti en indtørret rosin i ansigtet, når jeg drikker 'fine' hvidvine. OK! nu er det jo kyllingen som skal 'bade' i vinen, men det bliver rødvin og rosmarin i aften... også i glassene (hik) - ondt i 'æsken' i morgen.
Så må vi se om de 40 fed kan give plads på det lokale viseversehus i aften

Nå, jeg må hellere i bad + gøre klar til alle gæsterne, dække bord osv. osv. er helt 'alene hjemme' lillemor er til diskussionsklub omkring den 9'ende indsiget, så hun kommer først til assistance, når der skal spises

God weekend til jer alle derude

Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 14:39

orv.. lyder spændende alt sammen.. også den 9.ende...

Rigtig god fest

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 14:42

Takker... bliver nød til at smutte

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-04-03 14:44

Jow jeg har også sådan en genstand (kopibånd), den står ved siden af en flaske rom, som jeg glemte at fortolde.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 14:50

skam dig emesen... tænk hvis toldmanden læser dette!!!!
kh Ærlige Christina

Ps.. vil du købe en brugt bil???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-04-03 15:00

Han behøver ikke at læse det, jeg fortæller det selv, for han er min halvbror.
Jeg har en brugt bil. Og jeg må ikke købe flere, for det blev vist for meget da jeg havde fem gamle Volvo stående.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 15:04

he he... min mand ville også samle på skrammel, hvis vi havde plads!!! Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 16:04

æhj altså! Det er ikke fordi jeg er pointrytter, men hvorfor i hede hule osv er der ingen der reagerer, når man har brugt en hel masse tid på at finde ud af noget for dem? Fnyf!!!
Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-03 17:13

Hej igen

Så står pipperen og bobler, og jeg snuser af sæbe (sipper lidt til min arb. vin).

Jeg kan se fra Christina at der er sand/jord fygning i det nordlige... samme her på Djursland. Nu hvor vi så er i landsdele, popper der lige en gammel vits op i min hukommer, den deles lige med alle jer andre.

Det var den københavnske grosser der var på jagt i Vestjylland, han skød 54 ænder på 1 dag og det var mange. Da de skulle have snaps og gule ærter, hos sognefogeden bagefter, sad københavneren og ventede på at der var en eller anden dum jyde som ville spørge til hvordan han kunne være såååå dygtig til jagt, nu når han boede inde midt i københavn. Men ingen spurgte!
Året efter skulle det være løgn, så han gik ud og købte en hund der kunne gå på vandet og tog på jagt. Han skød 53 ænder og hunden hentede dem alle ude på søen og DEN GIK PÅ VANDET, fik kun lige poterne våde.
Hos sognefogeden (gule ærter igen!) ventede han spændt. Dette kunne jyderne da ikke lade være med at kommentere.
ENDELIG !! spurgte Kræn Pæsen: "Hvá er det dig, der har en hund der æt ka' svømme ?"

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 17:24

he he Søren... sip nu ikke for meget arbejdsvin, ellers ender det med at knalder hele repetoiret af vitser af overfor de stakkels gæster!!!!

Jeg vil smøre lidt makeup på mit forkølelseshærgede ansigt og drage afsted til svigerfars fødselsdag...

Snakkes imorgen...hvis hovederne vil!!!

Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 17:36

Nå, nu har jeg pyntet mig lidt - det hjalp! Er der noget værre end at se sig selv med rindende øjne og pyjamas..... Mon ikke et par flasker rødvin kan få has på resten!!!
Manden er i bad, hunden spiser og katten prøver at åbne klædeskabet (udefra altså!!).. den er allergisk overfor lukkede døre, suk!!!

Imorgen er vejret forhåbentlig bedre. hvis min forkølelse er på retur, vil jeg en tur i skoven med islænderen... den keder sig garanteret, mens jeg er syg...

God lørdag til resten af jer derude i verden (orv... føler mig som en radiovært på en amerikansk natradio!!!!)
Husk, at intet i denne verden er tilfældigt!

Christina

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-04-03 18:29

Jow, lotto = tilfældighed
Kunne ikke dy mig. Håber du kommer i skoven imorgen - (det SKULLE blive koldt- så pas på din snue)

Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 12:17

hej laurenzio!
Opgiver skovturen..det blæser stadig en halv pelikan!! Snuen er tilgengæld på retur, så måske kan jeg foretage mig noget konstruktivt idag....
Christina

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 06-04-03 12:17

Tak for svaret skingur. Apropo http://www.kandu.dk/dk/spg/13531
Her er så lige lidt point til din samling.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-04-03 13:00

Takker! Opretter en ny "dagens smalltalk"!!!