/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
orm
Fra : fie4041
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 17-04-09 13:01

hjælp min maskine siger den har fået orm - worm - hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 13:06

Det bedste du kan gøre, er at oprette dig i et gratis sikkerheds forum, for eksempel Malwarcheck: http://www.malwarecheck.dk/forum/ du skal stille dit spørgsmål i kategorien HijackThis, hvis der noget galt på computeren, så kan eksperterne der hjælpe dig, helt gratis

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-04-09 13:12

O.V.N.
Citat
du skal stille dit spørgsmål i kategorien HijackThis, hvis der noget galt på computeren, så kan eksperterne der hjælpe dig, helt gratis

Jeg fik besked på for 14 dage siden det ikke køre mere....men det er da muliogt jeg har fået noget galt i halsen ....host host

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 13:27

Der er stillet et spørgsmål på Malwarecheck den 12 april 2009 og der er skrevet indlæg i spørgsmålet her i dag, så jeg går ud fra der stadig er eksperter på forummet. hjernen bag Malwarecheck er også aktiv her på Kandu, så måske får du hjælp af ham her i dit spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-09 14:08

Mens du venter, så kan du prøve at scanne computeren med Malwarebytes AntiMalware, hent og installer programmet (det er gratis) opdater programmet før du scanner, du kan bruge hurtig scanning, den finder lige så meget som den mere grundige scanning:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html
klik på den grønne knap Download Now, til venstre i billedet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-09 14:48

Du skal geninstallere windows, det er den bedste og sikreste måde og slippe af med den.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-09 14:48

Og hurtigste...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-09 15:10

Det kaldes at opgive webnob, men det er ikke meneskets lod at give op

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 19:55

Hvorfor nævner ingen : http://www.spywarefri.dk/
I dette sikkerhedsforum får du nemt og hurtigt professionel vejledning/hjælp :

http://www.spywarefri.dk/forum
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : fie4041

Dato : 13-07-09 13:24

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-09 14:15

Selv tak - fik du aflivet ormen ?