/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hej jeg søger en film.
Fra : Jesper84
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 16-04-09 21:04

Hej jeg søger en film, men kender ikke titlen kun handlingen. Den har været vist i fjernsynet inden for det sidste års tid. Den handler om en mand som enten er ved at skrive en bog eller et manuskrift til en film. Manden kidnapper en masse foreskellige pige hvor han efterfølgene lukker dem ind i et isoleret rum i huset. Efterfølengene tar han piger med ud i sin båd og sejler ud på vandet hvor han binder en stor sten om benene på dem og smider dem i vandet. Efter han har smidt dem i vandet sejler han hjem og den efterfølgene dag tar han tilbage og klæder dem på. Nogen af dem får fine kjoler på mens andre får badetøj osv. Han mangler kun en pige for at gøre hans have under vandet færdig. Da han har fundet ud af hvem det skal være kidnapper han hende og låser hende inde i det isoleret rum hvor hun opholder sig i nogen dage, efterfølenede sejler han hende ud til stedet og kaster hende i men det han ikke ved at at der er nogen unge mennesker ude og dykke i nærheden og de ser hende blive smidt i og redder hende efterfølgene. For at fange ham laver de en dukke med kamera der ligner den sidste pige så de kan filme ham når han kommer igen men han opdager dette og skynder sig væk. Det lykkes ham at få fat i pigen igen og endnu engang forsøger han igen at dræbe hende men ved en fejl ryger han selv i vandet og pigen bliver reddet endnu engang. Da de leder efter hans lig finder de det aldrig. Den ender med at pigen et stykke tid efter går ud i vandet og der ser hun ham og den slutter. Der er vidst lavet en toer også.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-04-09 23:51

Determegetanstrengendeatlæseentekstdernæstenerskrevetudienkøreudenopholdafnogenart,
baresådanligetilorientering.Jegkenderiøvrigtikenogettildenomtaltefilm.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-04-09 17:13

Det kan kun være den her:

http://www.imdb.com/title/tt0199389/ "Cabin by the Lake" med Judd Nelson.

God Weekend! :)

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:43

Hvor bliver din godkendelse af?