/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
facebook
Fra : michael30
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 16-04-09 18:06

Hvordan kan man blokker for mail til ens facebook, hvis man ikke ønsker at modtage mail fra bestemte person(er), samt blokkere for ansøgning om venskab, af sammen person(er).
Er der nogle som kan hjælpe med den viden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 18:15

Oppe i toppen af siden, til højre for dit navn- indstillinger

Men så vidt jeg kan se, kan du ikke blokerer for mails fra enkelte personer, kun enten eller

Du kan blokerer for en enkelt person, men så kan du ikke komme i kontakt via Facebook længere

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-09 18:17

Hvis du vil blokerer for en enkelt person - indstillinger - indstillinger for personlige oplysninger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 18:31

Du kan heller ikke blokerer for en enkelt persons venskabsanmodning,

hvis du ønsker det, så skal du igen i indstillinger- din konto og sæt prik i - fra - under venskabsanmodninger

Men når du får anmodninger du ikke ønsker, kan du så ikke bare trykke på ignorer, så stopper det vel?

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 18-04-09 21:03

Tak for svaret Nordsted1.
Den sad lige i skabet