/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
vedr. billige blækpatroner
Fra : stjerneboern
Vist : 989 gange
100 point
Dato : 16-04-09 08:26

jeg sider da tak for bedømmelsen af inkclub.com tippet.

Nu er det jo sådan at hvis man ikke printer billeder ud, så er disse ret glimrende at bruge.
man skal ikke købe de org. de er sikkert ligeså dyre som alle andre steder.
Men man kan købe dem der er forenelige med ens printer. 13 ml til 59 kr er det ikke ok.
Men hvis der er andre der har nogen adresser til noget der er billigere end bare at skrive det er dyrt, det bliver vi jo ikke klogere af, så ville et link til en god billig blækpatron være supert.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-09 08:37

du vrøvler

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-09 08:38

Her giver jeg 20 kr stykket for mine patroner

http://www.nordic-ink.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 08:38

Du skal lige være opmærksom på, at når du bruger de originale blækpartroner, kan du risikerer at ødelægge din pringer - og garantien ophører - det kan i værste fald betyde at du skal ud og købe en ny

Kommentar
Fra : me67

Dato : 16-04-09 08:46

Citat
når du bruger de originale blækpartroner, kan du risikerer at ødelægge din pringer - og garantien ophører

Vrøvl

Godkendelse af svar
Fra : stjerneboern

Dato : 16-04-09 09:19

Tak for svaret jangchr.
Du er da den eneste der så lige forstod at det ville være dejligt med en adresse til endnu billigere blækpatroner.
Istedet for bare at skrive at jeg vrøvler og er forvirret.

jeg siger mange tak .

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-04-09 09:33

Det var så lidt,men som jeg skrev i dit tips at det er første gang at jeg gav 0 stjerner er fordi jeg har haft dårlig erfaring med ink.club
Jeg havde en lexmax-printer dengang og købte printer-patroner til den hos ink-club til 400 kr og kunne ikke få dem til at virke,skre til lexmax hvad problemet var og fik svar at det var printerpatronerne der ikke duede,skrev til ink-club hvad jeg havde fået af svar,men de nægtede at der var noget i vejen,så måtte jeg skrive at de ikke fik en krone hvis jeg ikke fik nye patroner,så det eneste de gjorde var at sende den ene rykker efter den anden,indtil jeg skrev at de kunne sende alle de rykker de ville,fordi jeg havde stadig gemt de ubruglige patroner,hvis de har besluttet at hive mig i fogderetten,så holdt de med rykkerne,så det var det samme som at sige at jeg havde ret

Kommentar
Fra : itsurfer

Dato : 16-07-10 00:55

Blæk til min canon pixma 39,- hos inkpro og deres Trustpilot er fornem: http://www.trustpilot.dk/review/www.inkpro.dk

Hos elgiganten 189,- og inkclub tager 120,- for samme sorte patron, så det er meget nemt med det.