/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nogle erfaringer med Sony Erocsson T310?
Fra : hr_kegle
Vist : 328 gange
15 point
Dato : 04-04-03 18:12

hey alle. jeg overvejer at købe en Sony Ericsson T310. Er der nogen der her nogler erfaringer med den, både gode og dårlige. Håber i vil svare mig på det! På forhånd TAK!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-04-03 00:48

Er det den, der kan sende billeder? Hvis ja, er det kun sjovt at have den, hvis alle ens venner også har... hvem skulle man ellers sende dem til..!
Christina

Kommentar
Fra : aykutb

Dato : 05-04-03 22:03

nogle andre mobiler med farveskærm

Kommentar
Fra : aykutb

Dato : 05-04-03 22:03

nogle andre mobiler med farveskærm

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 06-04-03 13:24

nej det er kun den nye sony eicsson t310 jeg gerne vil hører om den er nemlig lige kommet på markedet!

Kommentar
Fra : ryan1

Dato : 06-04-03 17:28

Jeg har en t310, og jeg er meget tilfreds med den, den har en enorm fed lyd, og så har den 32spors polyfoniske ringtoner, og det og det giver rigtig gode ringtoner.
Den har også farveskærm, od gode spil.

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 06-04-03 18:31

HVordan er farveskærmen er den god? Hva med menuerne er de gode eller hva?

Kommentar
Fra : ryan1

Dato : 06-04-03 21:43

stærmen er ok vil jeg sige den er med 256 farver, ikke helt så god som nokias