/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
tvout
Fra : simonberthelsen
Vist : 232 gange
20 point
Dato : 04-04-03 18:06

Hej, jeg har et GeForce MX440 m. TVout. Når jeg forbinder grafikkortet med
mit fjernsyn (mit fjernsyn har 2 scarts, 1 s-vhs og 1 video indgang, har
prøvet alle kombinationer) så ser det hele fint ud, jeg kan sagtens se alt fra min pc på mit tv, bortset fra at jeg ikke kan se film og filmklips (uanset
hvilket program eller filtyper jeg bruger). Der er bare sort skærm istedet
for det ønskede klip, men kun sort i afspilleren.
Hvad skyldes det (og hvad er løsningen)?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-04-03 18:53

du har problemmer med directx
find denne fil dxdiag.exe

kig så på directx-functioner

(eller det kunne være du ikke har de rigtige codex)

Kommentar
Fra : simonberthelsen

Dato : 04-04-03 18:57

tak, men hvad skal jeg kigge efter, codex kan det vel ikke være når filmen vises ok på min pc-skærm ???

Kommentar
Fra : simonberthelsen

Dato : 04-04-03 18:57

tak, men hvad skal jeg kigge efter, codex kan det vel ikke være når filmen vises ok på min pc-skærm ???

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-04-03 18:58

forresten er der mange som har spurgt om det .
så her er det endnu engang det link som har hjulpet mange

http://www.digit-life.com/articles2/gf4/geforce4-tv-out.html

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-04-03 19:06

det du skal kigge efter er specielt
Overlay

for jeg tror det (Overlay)der er dit problem

Kommentar
Fra : simonberthelsen

Dato : 04-04-03 19:08

men hvad skal jeg læse på den side, der står temlig en del ???

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 30 point
Dato : 04-04-03 19:41

læs alt for det kan du kun lære af....
for da det dig der har det kort så kend den´s muligheder

læs/kig på billeder og lær

men hvorfor ikke gemme den hjemmeside på en disk så kan du jo altid hente den frem

Kommentar
Fra : simonberthelsen

Dato : 04-04-03 20:11

takker

Godkendelse af svar
Fra : simonberthelsen

Dato : 04-04-03 20:12

Tak for svaret technet.