/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Lærebog
Fra : knh15
Vist : 1112 gange
100 point
Dato : 15-04-09 07:37

Er der en der kan anbefale en god dansk lærebog til DW 6.0

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 08:42
Kommentar
Fra : knh15

Dato : 15-04-09 10:00

Nu er jeg ny ud i DW og spørger så. Det hæfte du henviser til, er det til DW 6.0 som jeg har?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 10:35

Ja, det er det så vidt jeg husker

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 15-04-09 10:44

Ok........men jeg venter lidt, måske kommer der flere forslag ind på tråden. Der er jo ingen grund til og give 99 kr. hvis det så ikke er til DW 6.0

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-04-09 11:08

Som udgangspunkt så kan DW 6.0 jo det samme (og mere til) end ældre versioner af programmet... Men helt i orden!

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 15-04-09 11:16

Ja det kan den nok, men jeg vil jo gerne have så mange finesser med som muligt.......

lige et lille spørgsmål til dig, hvad er det der er på dit profilbillede???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-04-09 23:09

Dreamweaver 6 er ældre end det hæfte der bliver linket til, så det vel en dårlig ide at købe hæftet der er beregnet til CS3 det kan blive svært at finde bøger til så gammelt et program af Dreamweaver. Prøv at led i DBA.
Jeg tror jeg har en pdf fil med noget dreamweaver, men har først tid til at lede efter det i morgen

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-09 02:40
Godkendelse af svar
Fra : knh15

Dato : 16-04-09 06:41

Tak for svaret EA_HS.
Nu har jeg downloadet nogle filer og vil kigge på dem og så vil jeg overveje og købe en nyere version.
Jeg har fået denne, for og se om det var et program jeg kunne lide. Jeg har ellers brugt FP, men den er jo desværre på vej ud.

Kommentar
Fra : Operation-x

Dato : 25-07-09 17:04

Hej Knh15
Nu kender jeg ikke selv DW6 og ved derfor ikke hvor stor forskel der er på den og de senere versioner, men måske du kan finde nogle grundlæggende ligheder på Dreamweaver skolen der dog tager udgangspunkt i DW8

http://www.dw-skole.dk