/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Regler om gas-installationer..
Fra : ida_mie
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 14-04-09 22:30

Hej!

Jeg har en gammel lejlighed som indtil for nyeligt havde et gasbord i køkkenet. Til det hørte 2 løse smedejerns- gasbrændere. Som jeg har forstået er de belvet ulovlige fordi de ikke er flamme-sikrede.

Kan man flammesikre gamle gasblus - eller kan man købe nye løse smedejerns-brændere der er flammesikrede?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-09 22:36

http://www.sbdk.dk/site-box.cfm?SIID=1&SEID=1264
Her kan du købe nye gasblus...du skal sørge for det er en "gasmand# der ordner det.
Det skal testes .

Kommentar
Fra : ida_mie

Dato : 15-04-09 00:27

WEEEEE-HUUUU!!!

Tak for hjælpen - det er jo lige sådan nogle!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-09 20:49

Hej igen.
Det er ikke for at være emsig....meeen jeg syntes du skal få lukket nogle af dine spørgsmål
Du har 6 spørgsmål åbne og har fået en del svar.
Hvis du ikke ved hvordan man gør så spørg os
Det eneste du opnår ved ikke at gøre det er ikke at få hjælp mere herinde....og det ville dfa være lidt ærgeligt.
Citat
Tak for hjælpen - det er jo lige sådan nogle!!!

Kommentar
Fra : ida_mie

Dato : 15-04-09 20:57

...havde ingen anelse om at man skulle "lukke" sine tråde.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-09 21:06

Hør her : Når du har fået et svar du kan bruge accepterer du det og giver op til 5 stjerner for det.
Derefter trykker du på send...længere er den ikke.