/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero 6.6.0.5
Fra : funkarm
Vist : 510 gange
60 point
Dato : 14-04-09 18:21

Når jeg vil kopiere Vista til en dvd kan Nero ikke medtage, install.wim, da den er over 2 Gb. den fortæller at der skal bruges UDF istedet for ISO !!
Hvordan gør jeg det, i min udgave af Nero?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-04-09 18:45

uddyb lige dit spørgsmål, når du vil kopiere vista? Fra en anden cd, et image af den der ligger på din computer nu eller er det en fil der ligger på din computer man kan installere vista med????

Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 14-04-09 22:24

Ok, jeg vil kopiere den originale Vista skive til en dvd med Nero.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-04-09 08:07

Og du prøver vel og kopiere cd'en direkte?

Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 17-04-09 08:55

Ja, jeg har prøvet både direkte, men også at kopiere vista ned i en mappe på skrivebordet for derefter at prøve at brænde, begge dele uden held .
Med andre ord, jeg får brændt alt ned, undtagen "install.wim".

Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 19-04-09 22:30

og det var så den hjælp?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-04-09 11:22

Er der ikke noget mad kopisikkerheden? - Ja, jeg spørger bare.