/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
STALKER UDSTØDNING! >haster<
Fra : TEAS
Vist : 391 gange
110 point
Dato : 04-04-03 14:31

STALKER 30.Km.
En billig og god udstødning til en stalker der kører ca. 65Km.i timen.
Hvor køber jeg den i Danmark
Kan jeg bruge en udstødning der er godkendt til 45Km??
uden at jeg taber motorkraft??
Hvor sælges de billigste stumper til STALKER i Danmark?

mvh
TEAS

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 120 point
Dato : 04-04-03 15:15

http://www.west-import.dk/ her kan du købe en masse fede udstødninger....

men tænk lige lidt over hvilken du vælger, det hjælper jo ikke noget at smide den voldsomme tunudstødning på din maskine, da den højestsandsynligt vil sløve den...

da den kører 65kmt har du højest sandsynligt kun pillet begrænsningerne, så en proma legal ville nok passe meget godt, og den ligner meget en lovlig = ikke noget politiet lægger mærke til.... den koster også kun 499....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:11

Der er stumpemarked i Års Lørdag og Søndag, til jer STAKLER!!!! (he he)
Christina

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 05-04-03 22:02

Tak for svaret Jon.
Der er et godt stort udvalg af stumper til stalker og andre maskiner hos West-import
Vi kører STALKER og er ikke stakler som Christina mener.

mvh
TEAS

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-04-03 08:37

det skal lige siges at jeg IKKE har en stalker, da jeg ikke ligefrem er vild med dens look....

Puch FOREVER !

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 06-04-03 12:04

OK!har selv kørt PUCH 2 Stumper til en rimelig pris er vi enige om.
Jeg har bestilt en proma legal udstødning mm.hos West-import
En kammerat til mig købte en basis udstødning hos thansen men motoren kan ikke komme af
med udstødningen og det er også en stalker som min og der er pillet ved det samme.
mvh
TEAS.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-04-03 12:09

tja, thansen sælger lorte dele....

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 19-02-04 17:36

Teas jeg har en til salg hvis du er interesseret.... kontakt mig på Msn, happybent2003@hotmail.com

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 19-02-04 18:39

Tak for tibudet
jeg er tilfreds med den jeg har købt.
mvh
Teas