/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor kan man smalltalke så man ikke gene~
Fra : skingur
Vist : 402 gange
40 point
Dato : 04-04-03 13:51

Egentlig kan jeg godt se, at det er døduhøfligt at bruge folks spørgsmål til at føre fnidderfnadder snak, men det er nu så hyggeligt!!! Jeg mener, når man sidder her med "seneste 25" er det jo tit de samme mennesker, der er "på" og løs snak opstår derfor hurtigt. Kunne man ikke fast indlægge en "fnidder" plads under "seneste"?

Ellers er denne tråd oplagt!!!!

Mvh den fnidder elskende Christina!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-03 14:03

God ide!

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-03 14:04

Hej Christina -
nu er jeg jo en af dem der engang fnidrede ( det mener nogen garanteret endnu - ingen nævnt ingen glemt ) - det fik vi i hvert fald at vide de af os der "kom til" at hygge os for meget.

et eksempel kunne være tråden : http://www.kandu.dk/dk/spg/9899 ( der gik lige grænseløs useriøs hygge i den ) - der var vi inde på det. For du har ret, det er lidt "ufint" at bruge andres spørgsmål, det er jeg helt enig i.

Kandu foretog nogle ændringer og kom med løfter om andre tiltag - derunder et "chatlignede" et eller andet - det er der vist ikke sket så meget mere ved.
http://www.kandu.dk/dk/tip/2851 ( se punkt 7 )

Prøv at skriv til dem, og udtryk at du har ønsker i den retning.

held og lykke med det

Karina

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 15:27

Hej Christina...

Der findes flere steder, men det er ikke i kandu regi du skal finde dem....

www.netprofessor.dk
www.komputer.dk
www.eksperten.dk
www.findsvar.dk

er noget af det du søger.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-03 15:32

ja pas bare lige på med den findsvar.dk de sletter indlæg efter forgodtbegindende og så sent som 1.april var serveren død igen - deres email var nede osv osv - men et forum der er startet d. 19.feb skal vel liiige finde sig til rette ( man skal bare lige passe på med at skrive for lange indlæg det kan vise sig at blive spildt arbejde )

men god fornøjelse - det var bare et velmenende tip.

Karina ( som VED hvad hun snakker om i forbindelse med findsvar.dk )

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-03 15:35

P:S drivkraften bag findsvar.dk er Zonker - en bruger der er blevet slettet fra Kandu - dem der ikke skulle kende ham kan jo prøve at søge på navnet, det vil afsløre og gøre forståeligt hvad man lige skal være opmærksom på at kunne blive udsat for derinde.

Ja måske nogle af Zonkers profeter der stadig kommer her ikke vil give mig ret, men jeg vil altså have lov at kritisere det, for det er nu engang min ret.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 15:37

uha! Håber kandu lytter til vor bøn!!!!
Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 16:28

Karina - bli' nu go' igen - det var lige så hyggeligt.
Emesen som også

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-04-03 19:08

jeg mener at have læst i et gammelt indlæg, noget med en chat der skulle have været her... der var vidst også mulighed for at uploade billeder men de to ting var vidst noget i forbindelse med zonker i hvert fald billederne men der er også blevet brugt "spørgsmål" til chat en gang hvor de så når tråden blev for lang oprettede en ny osv.. til at snakke i..

der kunne måske godt laves en knyttet til kandu men jeg tror bare ikke at de er interesseret i det da det jo ikke er en chatside men en "få løst dit problem side"

et andet problem kunne være at folk stillede spørgsmål i chatten eller hjælper hinanden i chatten efter at have snakket lidt i et oprette spørgsmål og så løst problemet færdigt i chatten fordi det ville være nemmere og hurtigere = så kan man i mange tilfælde komme ud for at købe ubrugelige svar...

ellers kan man jo bare som nu oprette en tråd der hedder "smalltalk" lidt lige som i "gamle dage" så kan man snakke der...

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-04-03 19:18

de kunne måske godt lave sådan en service så brugerne imellem kunne sende mails til hinanden udenom ens private mail adr.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-04-03 19:21

ovenstående er muligt på findsvar.dk..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-03 19:35

Emesen - jeg er skam god igen - ( er altid god og glad )
- men tidligere selvoplevede ting på findsvar.dk´s forløber, yff.dk var af så horribel karakter at jeg mente det var seriøst at mane til eftertanke .... that´s all ... det var skam konstruktiv kritik - som jeg ved kan understøttes af to af hovedpersoner i "dramaet" ( to personer der kommer på Kandu..... men skitte pytte, det er heldigvis et frit land vi lever i - og hvis nogen synes Zonker´s hjemmelavede forum er okaj, så for min skuld ingen alarm ...*GG

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-03 19:37

pust luset ut.... *GG* skuld - mente jo skyld, ikk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 19:57

"det er lidt "ufint" at bruge andres" - ja det gjorde jeg jo lige nu, men altså jeg skulle bare lige --- og nu har jeg pustet lyset ud, men nu kan jeg ikke se skærmen.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 19:59

Emesen... som jeg skrev allerallerførst, er denne tråd oplagt til "ufint brug" (eller hva pokker man nu skal kalde det...!)
kh Christina, der er mere forkølet end nogensinde....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-04-03 20:02

lol,

det ser ud som om nyopretede hansandersen22 har "findsvar" på alle spørgsmål

mvh srhansen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:07

Snyd og Bedrag!!! Nu har jeg lige forøget med 20 point, fordi spørgsmålet så "igen vil blive placeret øverst på listen over ubesvarede spørgsmål". Det er det jo ikke! humbug siger jeg bare...
Christina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-04-03 20:11

Næææh Christina - things are not always what U think they are .... og slet ikke på Kandu - en pointforhøjelse fra din side, kan man bruge hvis man f.eks ingen svar har fået, så kan man jo meget smart ( *host* ) liiige sætte den op, og så måske kommer der svar ( antager det er det man kan bruge det til - eller hva`)

- vil du have det øverst må du skrive det en gang mere i et helt nyt indlæg

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:19

okay... det vil sige, hvis det falder helt uden for "seneste 25" hjælper det overhovedet ikke at forhøje??? Det kommer ikke tilbage på listen så? Fup....

Nå, men når det falder ud, laver vi da bare et nyt fnidderspørgsmål så!!!!

Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 20:36

Vil du låne 20 point.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:37

tjae emesen.. men (ak) til hvad nytte?
Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 20:44

Til toppen af "Seneste 25" : Du giver bare 3773 eller en anden dine point (ikke mig),
og så opretter jeg et nyt spørgsmål for dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:46

jamen,... det het spørgsmål ryger jo netop IKKE øverst.. nårh, det er derfor, du opretter et nyt...
Hvorfor vil du ikke ha point?
Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-03 20:51

Det er vigtigt at jeg ikke får de point - nemlig.
Emesen.
http://www.kandu.dk/dk/spg/13482
Sådan.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:52

Ok.. lukker og slukker her Christina

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 20:54

Tak for svaret Fnollerpige. Og lad os så håbe at kandu er med på legen...
Ses i den nye tråd! (som emesen opretter.. samme titel, tror jeg!)

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 23:02

s.r. hansen

Hvad mener du med det du skriver ??

Jeg nævner bare nogle steder jeg kender fra anden side, hvad forkert er der i det siden du griner af mit indlæg ?

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 23:05

solgaard

Det er jo netop derfor min henvisning kommer, kan du forestille dig 200 brugere og 50 af dem sidder herinde og chatter ??

Det ville da vælte deres forbindelse og dermed også kandu.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-04-03 12:13

srhansen - ja tænk sig en gang - det virker ærligt talt liiiiidt påfaldende, ikk`....