/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Internet og telefoni
Fra : mploug
Vist : 566 gange
35 point
Dato : 13-04-09 15:01

Hej

Jeg har igennem flere år haft TDC som min udbyder af internet og
fastnettelefoni, og har været og er fortsat ganske tilfreds med
kvaliteten.
Men jeg kan da godt se, at jeg betaler en noget højere pris for disse
ting i forhold til de priser de konkurrerende udbyder tager for noget
tilsvarende. Derfor overvejer jeg kraftigt, om jeg snart skal skifte udbyder
eller lægge mine tjenester om hos TDC.

De tjenester, som jeg gerne vil have lagt om er: Internet, fastnet telefon
og evt. kabel TV.
Jeg ved godt, at det er gammeldags med fastnet telefoni, men jeg synes
det kan være meget rart at have fortsat. Det kunne måske evt. erstattes af
IP telefoni?
Min hastighed er nu 8064/512, og jeg vil gerne have mindst samme hastighed
ved evt. flytning til anden udbyder.

Jeg har kigget lidt på de pakketilbud, som bla. findes hos TDC og Stofa,
men jeg kan læse, at især pakkerne hos TDC har fået blandede anmeldelser
- bl.a. fordi der bliver lagt "skjulte" omkostninger til efter 6 måneder,
og at
det digitale TV sluger meget at båndbredden osv.

Senest har jeg kigget lidt på CyberCity / Sonofon, og det ser jo prismæssigt
rimeligt
lovende ud, hvis man ser bort fra kabel TV, som de ikke leverer.
Da jeg kun sjældent har fat i TDCs support kunne det være fristende f.eks.
at bestille Solo Bredbånd & Telefoni.

Jeg bor i Århus N, og der skulle vel ikke umiddelbart være problemer med
levere bredbånd og telefoni hertil fra CyberCity / Sonofons side?

Jeg har kun erfaringer med TDC, og vil derfor gerne høre, om der er nogen,
der har gode / dårlige erfaringer med nedenstående, når det handler om
internet, fastnet telefon og evt. kabel TV.

TDC (pakker)
YouSee
Stofa
CyberCity / Sonfon
Andre?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 16:24

Citat
Jeg bor i Århus N, og der skulle vel ikke umiddelbart være problemer med
levere bredbånd og telefoni hertil fra CyberCity / Sonofons side?

Hvis de vil lægge en forbindelse til dig alene.

Spørg dem.

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 16-04-09 15:59

Jeg tror i stedet, at jeg vil kigge nærmere på http://www.fullrate.dk.

Der bliver skrevet pænt om dem på www.trustpilot.dk i hvert fald

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-09 16:52

Citat
Jeg bor i Århus N,

Har du tjekket Nrgi ??????

http://www.nrgifibernet.dk/

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 26-04-09 10:49

Hej

Jeg har nu bestilt bredbånd og telefon hos fullrate.dk.
Så må jeg se, om det fungerer.

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 21-05-09 13:33

Jeg har lige fået skyline (www.skyline.dk )det virker perfekt en lille antenne udenfor og trådløs router derinde, et billig og fantastisk produkt fra 112, oo pr md. de første 6 md. helt gratis. og ingen binding. en fantastisk mand der var og sætte det op ( gratis ) ikke en ledningestump isolering eller noget i den retning lå efter ham det var helt klart en en vane han havde hver gang der var noget i den retning, ned i lommen.

jeg bruger så fonet ip tlf. (www.fonet.dk ) helt klart der hvor man får mest for pengene.
10 øre i min til fastnet og 12 øre til norge 14øre til USA osv. og det var helt utrolig at se