/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Musik rundt på min computer
Fra : mothers
Vist : 505 gange
300 point
Dato : 12-04-09 18:46

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får det musik der ligger i min Itunes-bib over i mit Windows media player og omvendt??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-09 19:15

Nu bruger jeg aldrig windows mediaplayer, men kikkede lige lidt på det nu.

Der er et afspilninsbibliotek i venstre side af skærmen, og i toppen af siden er der et + og der står tilføj, det må være den vej du skal få det tilføjet

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-09 23:25

Du kan åbne begge programmer, og ligge dem ved siden af hinanden på dit skrivebord. Derefter vipper du skærmen til den ene eller den anden side, og musikken vil så vælte fra det ene program over i det andet. Jeg har selv flyttet mange data på denne måde, og det virker helt perfekt hver gang.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-04-09 23:39

både i itunes og i mediaplayer er funktioner med tilføjelse at mapper (directories). placeringen af funktionerne er lidt afhængig af hvilke udgaver du bruger.

i itunes kigger du under filer og i mp under bibliotek.

så gælder det om at vide hvor dine mediefiler ligger.

Standard for itunes er musik/ itunes /itunesfiles.