/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Det er hermed bevist
Fra : Teil
Vist : 988 gange
11 point
Dato : 12-04-09 13:55

at nogle ikke klarer en provokation uden at blodtrykket stiger
og p...et koger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-09 13:58

Og jeg er medløber..... tja det er vel også en form for motion

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-09 13:59

Hvis det er Preben Møller Hansen Du tænker på er han død...........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 14:00

Andre motionerer med sure opstød, det hjælper vel
på mavemusklerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 14:01

Lad Preben hvile i fred

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-04-09 14:01

det er der vel ikke noget nyt i for så vidt?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-09 18:32

Citat
..... tja det er vel også en form for motion

PAS NU PÅ DU
Du bliver da stakåndet af det løveri

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-09 18:45

Hvem gider løbe efter en god påskefrokost?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 18:51

Jeg har løven hele dagen,
Havemøbler ud,
krukker med roser ud
Stort trækar med åkander ud.
Brændt haveaffald. Kæmpebål.
Jo, skiftet til sommerdæk på bilen.

Påskefrokost ? det var nok ta selvbord direkte fra køleskabet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-09 19:11

Og jeg har løwen med trillebør, brændet skal i hus

Fittnescenter go home

Syntes sgu al det motionpjat er vildt overdrevet, kan ikke se at det skulle være så sundt... man bliver så kropsbevidst efter sådan en dag, mærker muskler jeg ikke vidste fandtes

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-09 19:13

Hvorfor betale for fittnes når man kan få penge for at arbejde ?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 12-04-09 19:26

Enig, luffe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-09 19:33

Går heller ikke i fittnscenter, jeg går med trillebør

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 19:41

Min trillebør er på deltid, meget lettere at køre rundt
med havetraktoren og den gamle trailer efter.
Det sparer ti ture med børen.
Jeg har tænkt mig at montere en lænestol med højt ryglæn
på traktoren.
En cd afspiller og to store højtalere på 50 liter er et fremtidsprojekt,
musik skal der til når græsset slås.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 19:52
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 19:59

http://peecee.dk/upload/view/164470

Maskinen klarer det meste.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 20:15

Nåeh... det er hér der smalsnakkes

Teil ->
Citat
Maskinen klarer det meste.

Tjaeh ...lige til den løber tør for brændstof ..som det ses

Påsken ska' da gå med at tjekke CEC i Tivoli ud

...selvom udfordringen lyder spændende, gi'r jeg nu ik' meget for ambitionsniveauet hos Unge Spiludviklere

Overclock projektet er i mine øjne langt mere innovativt

Spørgmålet er så bare; om man nu også ka' bli' stakåndet af al den hjernegymnastik?

</KONDIMAND>

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 12-04-09 20:37
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 20:45

JørnRudolph -> Man gør således, hvis man vil vise YouTube klip på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 20:50

Citat
Påsken ska' da gå med at tjekke CEC i Tivoli ud

Jeg så det i fjerneren, computerspil og Teil blir til Napoleon eller Desktop Taipei.
Og stakåndet blev jeg då hjulboltene skulle af, så hjernegymnastikken har jeg til gode.

Citat
Overclock projektet er i mine øjne langt mere innovativt

Det har jeg ikke hørt om.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 20:53

Take it easy boy boy er favorit i huset, tænk dig den på havetraktoren
fuld skrue på højtalerne.

Blodtryksmåler ligger i en eller anden skuffe, sikkert ødelagt af batterisovs.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 21:17

Nogle gutter vil slå verdensrekord i over-clocking = En super nedkølet CPU på steroider:

http://en.wikipedia.org/wiki/Overclocking

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 21:27

DET lyder spændende,
supernedkølet, minus 273,16 gr ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 21:28

Så er spørgsmålet, hvilken hastighed forventer man opnå ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-09 21:31

Lidt mere end en Pentium ll

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-09 21:39
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-09 21:42

Nogen har overclocked en P 4 næsten 3 x, den ser også ud til at fryse...
http://www.bit-tech.net/news/hardware/2007/01/24/pentium_4_631_overclocked_to_8ghz/1

Atomreaktorens afløser ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 21:43

Teil -> Omkring CEC:

Selve 'spillerne' og deres 'sport' er jeg nu bedøvende ligeglad med. Jeg spiller ikke selv.

Spiludvikling: Både algoritmerne og deres implementation, renderingsteknik, syncronisering, mm. finder jeg derimod meget interessant ..og nørdet. Derfor en fæl skuffelse når man 'påstår', at ville udvikle et spil på 3 dage. Løgn og Latin! Deres brug af 'værktøjer' til gennemførelse af projektet ku' minde lidt om følgende 'luftkastel':

Vi bygger en Formel1 Racer op fra bunden på kun 3 dage
....af legoklodser
..hvilket højst ville være at betragte som en reklame for producxenten af 'klodserne'.

De unge udvikleres brug af XNA og målretning af applikationen mod Xbox kan da kun være en reklame for Microsoft ...og ikke ret meget andet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 21:48

Man kan læse mere på Railgun (newz.dk):

http://newz.dk/

Overclocker'ne er: http://www.octeamdenmark.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-09 21:54

OC'erne 'prøver' da i det mindste, at bygge en rigtig Formel1 racer:

http://cec2k.dk/bliv-ojenvidne-til-verdens-hurtigste-computer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-09 23:36

Citat
børen

Teil altså......du har helt misforstået det med børen,,
Den skal du sætte på hovedet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-09 00:14

> piaskov, ved Du i det hele taget hvad en bør er....eller tør Du ikke at skrive det ?

Jeg er vokset op på landet, ser Du

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 00:22

Hej Luffe.
Ja du må da undskylde ....men en bør er efter min mening en gammeldags kasket .
Eller ?????
Kom så med det da hvis jeg er helt afsporet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-09 00:35

En ko`s livmoder....

En gammeldags kasket var jo fedtet medmindre den var ny, deraf øgenavnet.

Hvorfor det så hedder en trille-bør skal jeg lade være usagt ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 08:39

Når vi pludselig er på landet, skal den lokale avis også med på et hjørne.

http://www.landsbytossen.dk/index3.htm

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-09 09:39

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 10:27

@Luffe.
Den havde jeg så ikke hørt før, men jeg stoler da på hvad du siger/skriver.

Men der er jo nogle landmænd her i dette forum så de må jo komme på banen hvis det ikke stemmer

Har nogle af jer andre hørt det før

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-09 12:00

Ihverfald er det slang for omtalte ko-del.

Jens fra Lille Nedringe Overdrev havde slæbt sin ko til skue og fået præmie, på hjemvejen skulle han lige ind på kroen og fejre det.
-Hej, kromand, hvor kan jeg stille min ko mens at jeg får en slurk ?
-Bagved i min indhegning.
-Jamen, der går Din tyr jo !!
-Pyt, vi lægger bare et hvidt lagen hen over koen, så ser tyren den ikke.

Som sagt så gjort, ½ time efter kommer Jens ud og kan se tyren gumle veltilfreds i græsset, men ikke sin ko, han spørger så et par drenge om de har set en tildækket ko.
-Nej, men der står en nede bag træerne med et lommetørklæde blafrende ud under halen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 12:39

LuffeA har ret pia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 12:55

Citat
1. bør sb., -en, -e (redskab; hat; livmoder hos dyr).

Fra retskrivningsordbogen, dansk sprognævn.

http://www.dsn.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 12:56

Det gir jo også Pia ret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 13:14

Citat
LuffeA har ret pia

Ja jeg tænkte det sq nok

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 13:26

Citat
Det gir jo også Pia ret.

Non vræl unge dame, i deler lige over.

Nu skal jeg i haven/parken.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 16:28

Citat
Non vræl unge dame, i deler lige over.

Jeg kan især godt li' "unge dame"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-09 17:06

Hold da kæft hvor her stinker !

Er det landlig idyl ...eller er det bare gylle?

Rigtige mænd kender KUN een slags bør

..og frygter den ...med rette:

NEDBØR

..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 18:14

Landlig idyl ER gylle, det opdager bymennesker når de flytter ud.

Så kæmper de forgæves for at få nedlagt alle landbrug i miles omkreds.

Vasketøj hænger vi ikke ud i disse dage, vindretningen kontrolleres nøje
inden vi drikker kaffen i haven.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 18:19

Citat
Vasketøj hænger vi ikke ud i disse dage, vindretningen kontrolleres nøje
inden vi drikker kaffen i haven.

Hvor har du ret Teil.
Man stikker lige næsen udenfor inden kaffen serveres

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 18:24

Og lige som vi sidder og nyder kaffen kommer bonden forbi på
grusvejen, 15 meter fra kaffebordet, gyllen skvulper over på vejen,
vores bil samler op og ventilationen får en dejlig aroma.

Det er molo´s skyld, den gyllesnak.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-09 20:27

Citat
Det er molo´s skyld, den gyllesnak.

Hvor er det godt vi kan gi' ham skylden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-09 21:45

Bli' bar' boende ...bonderøve:

Jeg læste et sted, at grisefarme sku' flyttes ud langs motorvejene og ind i industriområderne nær byerne, så landbo'erne ku' slippe for svineriet

http://politiken.dk/indland/article680769.ece

Hold da kæft no'et gylle...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-09 21:55

Man ka' da ikke kalde mig - medløber - længere, jeg er hægtet helt af

Jeg ka' da ikke følge med, når jeg også render med trillebør, nu holder vi nok nogle
dages pause, så armene kan få den normale længde, og brændet kan nå at tørrer noget mere inden det kommer ind

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-09 22:11

Brokkehoveder....

Man vil have landbruget tilbage til naturlig gødning, og så brokker nogle sig over gylle, men glemmer samtidig at snuse til deres egen røv.
Vi kan jo sætte forbruget af kunstgødning op igen, det er lugtløst, og forbyde dyrene at skide på markerne.

Den bedste fordeling af lort havde vi faktisk i gamle dage hvor det var blandet med halm, der blev det først spredt når møgbunken var "brændt" sammen og lugtede næsten ikke, udover hvis det skete på en varm sommerdag med en stille brise.

Gylle som gærer i en lukket tank bliver bare mere stinkende og giftigt for hver dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-09 07:37

Citat
Jeg læste et sted, at grisefarme sku' flyttes ud langs motorvejene og ind i industriområderne nær byerne, så landbo'erne ku' slippe for svineriet

Jo molo, nogle sommerhusejere fra køvenhavn har bedt bønderne flytte deres
grisefarme til østeuropa så det ikke lugter gris i dk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-09 08:56

Og så er der de folk, der får bygget midt i et industrikvarter, og kræver industrien lukket, for det larmer og lugter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-09 10:07

Citat
og kræver industrien lukket, for det larmer og lugter

Og dem der køber hus ved lufthavnen og bag efter brokker sig over støjen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-09 10:24

..eller flytter til Istedgade på Vesterbro og klager over narkomanerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-09 10:26

Kom ...lad os flytte ind til byen ...så vi kan klage over, at naboen larmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-09 13:02

Citat
...så vi kan klage over, at naboen larmer

Det har jeg prøvet, ret sjovt.
Ders heavy metal mod min opera.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-09 18:34

Jeg har en nabo der har øvet sig på tuba i tre år.

Han er fornylig kommet op på at kunne spille fire toner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-09 17:31

..og jeg prøver STADIG at lære mine potteplanter, ...at tale

Ga' vide; hva' naboen tænker ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 18:01

Citat
Ga' vide; hva' naboen tænker ???

Har du overvejet at lade være med at tale så højt??

Hvis naboen undrer sig, så var det måske bedre at du lod som om det var dine fisk du talte med, eller har du snakket dem ihjel allerede??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-04-09 18:32

Citat
Ga' vide; hva' naboen tænker ???

MOLO altså
De tænker da på at siden der lugter mere af lort end af lagkage må der nødvendigvis være flere røvhuller end bagere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-09 19:06

Nordsted1 ->Nøeh... dé har allerede dømt mig: Uhelbredelig

..snakkende

piaskov -> No Comments !!!

NOP ( = No OPeration = "Do nothing" )

..har altid været én af mine yndlings kommandoer i Assembler

..og samtidig; en af de hurtigste, at udføre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:22

Molo..... hvorn går det med fiskene, er de i live endnu??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-09 20:23

Teil jeg kan ikke huske om jeg har fået fortalt dig, at jeg har fået fat i Cæsar/duerne flyver??

Hvis du vil ha den, er der så ikke en side hvor jeg kan uploade den til, ligesom man kan uploade billeder??

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 14:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål