/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken nokia er lig sony c905
Fra : Nyx-x
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 10-04-09 23:01

Hvilken Nokia mobil er lig Sony Ericsson c905?
I de ting de har til fælles, fra kameraets antal af pixel og de fleste ting den model kan?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-04-09 23:25

Gå ind til en forhandler og spørg, der får du nok et bedre svar.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-04-09 04:59

Tja de er ikke så meget inde i de telefoner åbentbart. For jeg kan ikke få et brugbart svar.
Bortset fra at de meeeeget gerne vil sælge deres vare. Og det er så uden at kunne give et ordentligt svar.
Men jeg har ikke så meget mulighed for at rende rundt i andre byer for at besøge deres butikker, for når jeg har fri er der for meget andet der skal laves.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 11-04-09 08:47

Jeg har lige skiftet fra Nokia N95 til Sony-ericsson C905. Og jeg syntes de næsten kan det samme, Nokia har 5 mega. Sony 8,1 mega de er begge bevægelsefølsomme har begge wifi, udmærket mp3
Jeg er lige ved at tro at prisen næsten er den samme

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-09 12:13

nokia n96 er meget lig se c905 men se føre på poin med henhold til karmaraetr det er på 8,1 miloner pix. hvor N96 e på 5 milioner pix ellers er der ikke forskel så kan de det samme. men mi erfarnig er at c905 holder en lille smule beder på strømmen en n96 men begge skal lades op hver dag hvis du bruger alle funktionerne så som wlan blutool håber det hjælper lidt *S* god påske

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-04-09 17:50

Lad nu være med at gå så meget op i hvor mange megapixels der er i et mobilkamera, der er så mange andre ting der har betydning for kameraets kvalitet, og langt de fleste billeder der bliver taget med mobiltelelefoner skal alligevelikke udskrives, men bliver for det meste liggende på telefonen, eller sendt som MMS (og så skal det alligevel sættes ned i kvalitet)

N95 8GB eller N96 er glimrende Nokia telefoner med udmærket kamera, og velfungerende GPS.

Hvad skal du mere bruge?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 12-04-09 13:53

Jeg mener at der findes en side enten hos Nokia eller Sony, hvor du kan sammenligne telefonene.
Nokia vil nok vise sine fordele, og det samme vil Sony , men det kan da give lidt info.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-04-09 14:35

Se på www.gsmarena.com, der kan du sammenligne telefonerne på tværs af mærke.

Og husk så, at du aldrig kommer til mærke en fordel ved de ekstra megapixel

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 28-04-09 18:32

Tak for svaret thyfoon.